تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809894
شناسه : 3809894
تاریخ :
ضرورت افزایش واحدهای صنعتی فعال در شهرکرد اقتصاد ایران: شهرکرد-رییس شورای اسلامی شهرکرد گفت: لازم است جهت بالا بردن اشتغال جوانان تعداد واحدهای صنعتی فعال در شهرکرد افزایش پیدا کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حیدری عصر پنج شنبه در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن فاطمی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ضمن تشکر از شهروندان شهرکرد برای پرداخت به موقع عوارض‌های شهرداری، اظهار کرد: در اثر پرداخت‌های شهروندان به مدیریت‌شهری بودجه هشتصد میلیارد تومانی سال گذشته به هزار و صد میلیارد تومان افزایش یافت و با این بودجه شهرداری توانست پروژه‌های اساسی در شهر انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تأکید کرد: مراکز صنعتی کمتر در مرکز استان دیده می‌شود و می‌طلبد در شهرکرد صنعتی ورود پیدا کند تا اشتغال زیادی را برای جوانان فراهم کند.

وی با بیان اینکه تعامل دستگاه‌ها در انجام وظایف باید مورد توجه قرار گیرد و به حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط از جوانان در رابطه با مسائل فرهنگی، هنری و ورزشی اشاره و یادآور شد: جوانان به عنوان موتور محرک نوآوری و خلاقیت، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به هویت فرهنگی شهرکرد ایفا می‌کنند و می‌طلبد با ایجاد بستر مناسب و حمایت‌های همه جانبه شاهد شکوفایی استعدادهای جوانان در این حوزه‌ها باشیم.

حیدری بیان داشت: می‌طلبد دستگاه‌ها ملزم شوند امکانات را در اختیار نخبگان قرار دهند زیرا نخبگان به عنوان سرمایه‌های انسانی ارزشمند هستند و نقش محوری در پیشرفت علمی، فناوری، فرهنگی و اجتماعی ایفا می‌کنند ما نخبگان زیادی در چهارمحال‌وبختیاری داریم و باید از وجودشان استفاده و مشکلات‌شان حل شود.