تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3809889
شناسه : 3809889
تاریخ :
زخمی شدن چند نیروی «یونیفل» در حملات رژیم صهیونیستی به لبنان+فیلم اقتصاد ایران: نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان از زخمی شدن چند نیروی خود در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور و هدف قرار گرفتن برج مراقبت مقر اصلی فرماندهی این نیروها در «الناقوره» خبر دادند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یک منبع نزدیک به نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان موسوم به «یونیفل» از تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به سه مقر این نیروها در جنوب لبنان خبر داد.

این منبع اعلام کرد که دو نفر از نیروهای یونیفل بر اثر حمله رژیم صهیونیستی به یک مقر این نیروها در جنوب لبنان زخمی شده‌اند.

نیروهای یونیفل همچنین تأکید کردند که ارتش رژیم صهیونیستی یک برج دیده‌بانی آنها را در مقر اصلی فرماندهی این نیروها در منطقه «الناقوره» در جنوب لبنان هدف قرار داده است.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، در این حمله چند نظامی اندونزیایی عضو یونیفل زخمی شده‌اند.

یک منبع نزدیک به سازمان ملل هم به خبرگزاری رویترز گفت که در حمله روز چهارشنبه تانک‌های رژیم صهیونیستی به برج مراقبت پایگاه اصلی یونیفیل در منطقه الناقوره در جنوب لبنان، دو نفر از این نیروها زخمی شدند.

یونیفیل همچنین اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به طور عمدی به دوربین‌های امنیتی سازمان ملل در جنوب لبنان تیراندازی کرده و آنها را از کار انداخته است.