تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3809884
شناسه : 3809884
تاریخ :
بسته بندی ایده آل با دستگاه کارتونینگ اقتصاد ایران: برای بسته بندی سریع و دقیق محصولات از دستگاه کارتونینگ پیشرفته استفاده کنید تا سرعت روند تولید را چند برابر کنید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  بسته بندی محصولات برای صاحبان کسب و کارها اهمیت بالایی دارد چرا که هم سرعت تولید را بالا برده و هم ارزش کالا را برای مشتری بیشتر می‌کند. با توجه تکنولوژی روز دنیا دستگاه‌ها و ماشین‌هایی وارد بازار تجهیزات شده‌اند که کار بسته بندی را به خوبی انجام می‌دهند و به توسعه کسب و کارها کمک می‌کنند. در این مطلب به بررسی این دستگاه، مزایا و نکاتی که باید در زمان خرید به آن توجه کنید پرداخته می‌شود.

دستگاه کارتونینگ چیست؟

دستگاه کارتونینگ، یکی از انواع تجهیزات صنعتی است که برای بسته بندی محصولات از آن استفاده می‌شود. اولین تلاش‌ها و اقدامات صنعتی برای مکانیزه کردن فرآیند بسته‌بندی به اوایل قرن 20 بازمی‌گردد چرا که در این زمان، تولید انبوه محصولات افزایش پیدا کرد و نیاز بود با استفاده از روش‌های سریع‌تر و کارآمدتر بسته‌بندی محصولات انجام شود. به مرور زمان این دستگاه‌ها پیشرفت کردند و به ماشین کارتونینگ امروزی رسیدند. این دستگاه به صورت خودکار کارتن‌ها را باز کرده، محصول را درون کارتن‌ها قرار داده و سپس جعبه‌ها را بسته‌بندی می‌کنند. این دستگاه دارای انواع اتومات و نیمه اتومات و اشکال افقی و عمودی است و نقش مهمی در روند تولید صنایع دارد.

اهمیت بسته بندی کردن محصول

مزایای دستگاه کارتونینگ

زمانی که یک تولیدی از دستگاه کارتونینگ استفاده می‌کند از مزایا قابل توجه زیر بهره مند می‌شود که شامل موارد زیر می‌شوند:

افزایش سرعت تولید

سرعت بالای روند تولید بسیار مهم است. اولین مزیت این دستگاه‌ نیز افزایش سرعت بسته‌بندی و در نتیجه خروجی بیشتر است که منجر به بهره‌وری و سود مالی بیشتر می‌شود.

دقت و کیفیت بالا

دومین مزیت دستگاه‌های کارتونینگ بسته‌بندی دقیق محصولات است که باعث می‌شود از آسیب دیدن محصولات در حین حمل و نقل جلوگیری شود.

کاهش نیاز به نیروی انسانی

در استفاده از نوع اتوماتیک دستگاه کارتونینگ، نیاز به اپراتور انسانی نیست بنابراین هزینه استخدام نیرو کاهش پیدا می‌کند.

تنوع در بسته‌بندی

از دیگر ویژگی‌ها و مزایا مهم این دستگاه‌ توانایی بسته‌بندی محصولات با ابعاد و اشکال مختلف در جعبه‌های متنوع است.

افزایش ایمنی

از آنجایی که با استفاده از این دستگاه تماس مستقیم نیروی انسانی با محصولات حساس، به ویژه در صنایع دارویی و غذایی، کم می‌شود ایمنی بیشتری در بسته بندی وجود خواهد داشت.

نحوه عملکرد دستگاه کارتونینگ

عملکرد دستگاه بسته بندی پیچیده یا سخت نیست. به صورت کلی عملکرد دستگاه کارتونینگ شامل مراحل زیر است:

صنایع مناسب برای دستگاه کارتونینگ

هر کسب و کاری با هر نوع محصولی که تولید می‌کند نیاز به بسته بندی دارد و دستگاه‌های کارتونینگ برای بسیاری از آن‌ها مناسب است. این صنایع عبارت‌اند از:

نکات مهم در زمان خرید دستگاه کارتونینگ

زمانی که قصد خرید دستگاه کارتونینگ را دارید به موارد زیر توجه کنید تا بتوانید مناسب‌ترین دستگاه با توجه به محصول و کسب و کار خود را انتخاب کنید:

ظرفیت تولید

دستگاه مورد نظر باید پاسخگوی حجم محصولاتی که باید بسته بندی شوند باشد. برای مثال دستگاه بسته بندی مناسب برای یک کارخانه با دستگاه کارتونینگ مناسب برای یک کسب و کار خانگی متفاوت است.

سازگاری با انواع مختلف کارتن‌ها

کارتن‌هایی که تولیدی‌ها از آن‌ها برای محصولات خود استفاده می‌کنند بسته به نوع کالا متفاوت است بنابراین باید دستگاه شما با آن‌ها سازگار باشد.

سطح اتوماسیون و نیاز به نیروی انسانی

مهم است پیش از خرید بدانید که دستگاه کارتونینگ اتومات برای کار شما مناسب است یا نیمه اتومات؟

هزینه‌های نگهداری

وقتی دستگاه کارتونینگ می‌خرید باید هزینه‌های نگهداری مقرون به صرفه‌ای داشته باشد.

دارای خدمات پس از فروش

دستگاه کارتونینگ باید ضمانت خرید و خدمات پس از فروش داشته باشد تا در صورت نیاز بتوان از آن‌ها استفاده کرد.

دستگاه کارتونینگ خوب را از کجا بخریم؟

بهترین مرکز برای خرید دستگاه کارتونینگ خوب خرید آن از مرکزی است که به صورت تخصصی انواع تجهیزات صنعتی را به فروش می‌رساند. شرکت دانش بنیان فروهر تیسفون یکی از مراکز معتبر در زمینه عرضه دستگاه کارتونینگ است. مزایا خرید از فروهر تیسفون به آدرس tisfon.ir عبارت‌اند از:

مشاوره رایگان قبل از خرید

پیش از خرید دستگاه کارتونینگ می‌توانید از کارشناسان ما سوالات خود را بپرسید تا بهترین دستگاه را به شما پیشنهاد دهند.

قیمت مناسب

برای صاحبان مشاغل یکی از مهم‌ترین مسائل، قیمت مقرون به صرفه دستگاه‌ها است. در تیسفون قیمت‌ها نسبت به بازار تجهیزات به خوبی طراحی و تعیین شده‌اند.

خدمات پس از فروش و گارانتی

از دیگر مزایا بسیار مهم فروشگاه تیسفون این است که تمامی کالا‌ها دارای گارانتی لازم هستند. همچنین بعد از نصب و راه‌اندازی پس از فروش نیز کارشناسان تیسفون دستگاه‌های تیوپ پر کن را نصب و راه‌اندازی کرده و به خریدار تحویل می‌دهند.

کیفیت قطعات

در ساخت دستگاه کارتونینگ از بهترین قطعات استفاده شده است تا به سرعت خراب نشود و سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

نتیجه گیری

با خرید دستگاه کارتونینگ با کیفیت از تیسفون در وقت و زمان تولید صرفه جویی کنید و در طی مدت کوتاهی به بیشترین سود مالی برسید.

انتهای پیام/