تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3809871
شناسه : 3809871
تاریخ :
پرسپولیس فقط کریم باقری را کم داشت/ می‌توانست جای دیگری کار کند! اقتصاد ایران: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برای کریم باقری این امکان وجود داشت که در باشگاه دیگری فعالیت کند اما او خود را جزوی از خانواده پرسپولیس می داند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا درویش پس از امضای قرارداد کریم باقری با پرسپولیس و بازگشت او به کادر فنی سرخ‌پوشان عنوان کرد: کریم باقری به خانه خودش بازگشت. من هم خیرمقدم می‌گویم. بعد از یک سال خوشحالیم که این بار با وجود تیم منسجمی که داریم، فقط کریم باقری را نداشتیم که خدا را شکر او هم به لشگر پرسپولیس پیوست.

وی افزود: وقتی من یک ماه پیش به کریم باقری زنگ زدم و گفتم که آیا تمایل دارید به پرسپولیس برگردید، او آن موقع یک جمله زرین گفت. پاسخ داد «چرا نمی‌آیم؟! بنای من این است که فقط در پرسپولیس باشم. در این چند وقت جاهای متفاوتی پیشنهاد دادند، اما اساس من این است که با پرسپولیس باشم و هر وقت لازم باشد، می‌آیم». این حرف او قابل ستایش است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره حضور همزمان سیدجلال حسینی، افشین پیروانی و کریم باقری در این تیم گفت: شاید بیشتر از هر کسی، کسانی که سال‌ها برای تیم زحمت کشیدند، ماحصل زحمت‌شان را روی نیمکت می‌بینند و می‌آیند تا نقاط ضعف را به قوت تبدیل کنند. همه تلاش‌شان هم این است که دل هواداران را خوش کنند.

او ادامه داد: همانطور که گفتم شاید برای کریم باقری زیاد سخت نبود که جای دیگر فعالیت کند، اما همه تلاش او این بود که اگر پرسپولیس به وی احتیاج داشت به این تیم بیاید و دل هواداران را شاد کند.

درویش در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با بازگشت کریم باقری بمب نقل‌وانتقالاتی را ترکاند؛ گفت: این صحبت‌ها برای فضای رسانه است. شما شب به خانه‌تان می‌روید کار خارق‌العاده‌ای کرده‌اید؟ وظیفه‌تان این است که به خانه‌تان بروید. کریم باقری هم به خانه خودش برگشته است.