تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809847
شناسه : 3809847
تاریخ :
امنیت موضوعی چند وجهی است اقتصاد ایران: قزوین- فرماندار آوج با بیان اینکه امنیت موضوعی چند وجهی است، گفت: نیروی انتظامی در کنار مردم و برای مردم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید زرگر، در دیدار فرماندهان انتظامی شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته فراجا که در سالن جلسات فرمانداری آوج برگزار شد، تصریح کرد: مفهوم امنیت در گذر زمان دچار تغییر و تحول شده و به موضوعی چندوجهی تبدیل شده است، این موضوع باید در راهبردها و سیاست‌های امنیتی و انتظامی لحاظ شود.

وی افزود: مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز در مقاطع مختلف ثابت کرده‌اند که از تبلیغات و هیاهوی رسانه‌ای دشمن هیچ واهمه‌ای ندارند و امروز می‌بینیم علی‌رغم تهدیدات دشمن، زندگی عادی و روزمره مردم ادامه دارد.

فرماندار شهرستان آوج تأکید کرد: علی‌رغم تلاش‌های بدخواهان کشور، به‌خصوص در سال‌های اخیر که با استفاده از دستگاه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای خود به دنبال ایجاد فاصله و بدبینی بین مردم و پلیس بودند، این رویای واهی هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت و امروز می‌بینیم نیروی انتظامی در کنار مردم و برای مردم است.

وی در ادامه با اشاره به هفته فراجا افزود: اقدامات جهادی و شبانه‌روزی پلیس منجر به کاهش وقوع جرم در شهرستان گردیده و امیدواریم این روند ادامه یابد تا شاهد ارتقای شاخص‌ها در تمامی مقوله‌ها باشیم.

گفتنی است در پایان مراسم با اهدای لوحی از زحمات فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان تقدیر به عمل آمد.