تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3809782
شناسه : 3809782
تاریخ :
ناراحتی هواداران دورتموند از کلوپ: برای ما مُرد! اقتصاد ایران: هواداران دورتموند به شدت از تصمیم یورگن کلوپ برای همکاری با رد بول عصبانی و ناراحت هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: هواداران دورتموند به شدت از تصمیم یورگن کلوپ برای همکاری با رد بول عصبانی و ناراحت هستند.

 کلوپ در طول دوران حضورش در ماینتس، دورتموند و لیورپول همیشه یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها برای هواداران این سه تیم بود و طرفداران بسیاری پیدا کرده بود که منتظر بودند او هرچه زودتر بار دیگر به دنیای فوتبال برگردد و مربی‌گری را از سر بگیرد.

اما او تصمیم گرفت که به شکل متفاوتی به دنیای فوتبال برگردد و روز گذشته اعلام شد که به عنوان مدیر فوتبال باشگاه‌های تحت نظر شرکت رد بول انتخاب شده و قرار است از این پس به عنوان مشاور در کنار تیم‌هایی مانند لایپزیش، سالزبورگ، لیدز و نیویورک ردبول باشد و فعالیتش را از سر بگیرد.

این تصمیم به شدت باعث ناراحتی هواداران دورتموند شده است که با سیستم کاری رد بول و مالکیت چند باشگاه از سوی این شرکت مخالف هستند و به نظر می‌رسند که انتظار نداشتند سرمربی سابق و محبوب‌شان چنین پیشنهادی را قبول کند و در این پست مشغول به کار شود.

یکی از آنها با انتشار این خبر در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «فوتبال مرده است.»

و کاربر دیگری هم با انتشار عکسی از کلوپ اضافه کرد: «کلوپ دیگر برای من مرده است.»

این در حالی است که کلوپ از این که قرار است این بار به شکلی متفاوت در دنیای فوتبال حضور داشته باشد خوشحال است و در گفتگویی مدعی شده بود که هیجان زیادی برای ابتدای ژانویه و آغاز به کارش در این پست دارد.

پ