تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3809749
شناسه : 3809749
تاریخ :
پیام احساسی رونالدینیو به اینیستا اقتصاد ایران: رونالدینیو پیامی محبت‌آمیز در پی بازنشستگی آندرس اینیستا منتشر کرد و از این هافبک اسپانیایی تقدیر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: رونالدینیو پیامی محبت‌آمیز در پی بازنشستگی آندرس اینیستا منتشر کرد و از این هافبک اسپانیایی تقدیر کرد.

 رونالدینیو و آندرس اینیستا سال‌های خاطره‌انگیزی را در کنار هم در بارسلونا سپری کردند و در یکی از موفق‌ترین دوره‌های تاریخ این باشگاه نقش‌آفرینی کردند.

رونالدینیو در یک پست احساسی در اینستاگرام از ظرافت بازی و استعداد فوق‌العاده اینیستا در زمین فوتبال تمجید کرد و نوشت: «روزی برای جشن گرفتن دوران حرفه‌ای تو. دلتنگ کیفیت و ظرافت بازی‌ات در زمین خواهیم شد. بازی کنار تو لذت‌بخش بود! امیدوارم به‌زودی ببینمت برادر.»

اینیستا که به‌عنوان یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال شناخته می‌شود، دوران حرفه‌ای درخشانی داشت. او در زمان حضورش در بارسلونا به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت، از جمله ۹ قهرمانی در لالیگا و ۴ عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا. دید وسیع، خونسردی و مهارت استثنایی او نقشی کلیدی در تسلط بارسلونا در لیگ داشت و او را به یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال اسپانیا تبدیل کرد.

اینیستا پس از ترک بارسلونا در سال ۲۰۱۸، دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه ویسل کوبه ژاپن ادامه داد و در نهایت با بازی در باشگاه الامارات، به دوران بازیگری خود پایان داد.

پیام احساسی رونالدینیو به اینیستا

پ