تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3809672
شناسه : 3809672
تاریخ :
بازگشت مدافع سابق یوونتوس به دنیای ورزش در رشته‌ای متفاوت! اقتصاد ایران: ملی‌پوش ایتالیایی سابق تیم‌ فوتبال یوونتوس اگرچه بازنشسته شده است، اما همچنان قصد دارد به حضور خود در دنیای ورزش به‌عنوان یک ورزشکار ادامه دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لئوناردو بونوچی اگرچه تابستان امسال کفش‌هایش را آویزان کرد و به دوران بازیگری‌اش خاتمه داد، اما او هنوز قصد ترک دنیای ورزش را ندارد.

مدافع سابق تیم‌های یوونتوس، میلان، باری، جنوا و اینتر که بعد از ترک ایتالیا برای یونیون برلین توپ زد و پس از آن با پیراهن فنرباغچه بازنشسته شد، در حال آماده کردن خود برای حضور در مسابقه دوی ماراتن لندن است.

 

بونوچی که در 121 بازی ملی‌اش هشت گل هم به ثمر رساند، اخیراً در مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس دیده شد که همین مسئله باعث شکل شایعاتی مبنی بر بازگشت احتمالی او به بانوی پیر برای پر کردن جای خالی گلیسون برمر - مدافع برزیلی یوونتوس که رباط صلیبی‌اش آسیب دیده و تا پایان فصل خانه‌نشین شده است - را به دنبال داشت. نشریه کوریره دلواسپورت اما این موضوع را رد و دلیل حضور بونوچی را انجام تست‌های پزشکی برای آغاز تمریناتش جهت شرکت در دوی ماراتن لندن در ماه آوریل سال 2025 اعلام کرد.

گویا بونوچی قصد دارد با حضور در مسابقه دوی نیمه ماراتن تورین، خودش را برای مسابقه بزرگ‌تر و مهمتر سال آینده در انگلیس آماده کند. مسابقه دوی ماراتن لندن از سال 1981 برگزار شده و مسافت آن 42.2 کیلومتر است.

انتهای پیام/