تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809669
شناسه : 3809669
تاریخ :
تفکر مقاومت در منطقه و جهان روبه توسعه است اقتصاد ایران: بابل- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: جغرافیا و تفکر مقاومت در منطقه و جهان در حال توسعه و تسری است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح دفتر حمایت از حزب الله در بابل و بیان اینکه در راستای حکم شرعی و قزمان جهاد فوری و شرعی مقام معظم رهبری درحمایت از مردم مظلوم غزه این دفتر راه اندازی شد، گفت: طبق فرمایش معظم الله هر کسی با هر وسیله و امکاناتی باید از مظلومان غزه حمایت کند.

وی با اظهار این که امیدواریم پیروزی حزب‌الله را در سراسر جهان شاهد باشیم، ادامه داد: امروز باید آمریکا وپیروانش و اسرائیل که سگ هار آمریکا در منطقه است را از میدان به در کنیم و فعالان فرهنگی استان حمایت و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم لبنان و غزه اعلام می‌کنند.

حجت الاسلام شریف تباربا بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر فرمان جهاد فوری و شرعی است، تصریح کرد: امروز این پیام را از مازندران به آمریکا و شگ هار منطقه اسرائیل غاصب می‌دهیم که حمایت از حزب الله در قلب‌های همه مسلمین است و امروز همه ما یک سفارت خانه در قلب خود ساخته ایم و سفیری برای ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت و حزب الله هستیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اعلام آمادگی جمع کثیری از مردم دیار علویان در مبارزه فیزیکی با آمریکا و اسرائیل، خاطر نشان کرد: اگر امروز زمینه حضور فیزیکی در جهاد با کفر زمانه مهیا نیست، مردم عزیز ما می‌توانند، در زمینه‌های مختلف دیگر در این جهاد بزرگ شرکت کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: هر کسی با هر شیوه‌ای که می‌تواند با جامعه مخاطب خود، در هر زمینه‌ای که توان جهاد دارد در این مسیر دست یاری دهد و جبهه پشتیبانی از جبهه مقاومت را کمک کند.

وی گفت: دفتر حمایت از حزب‌الله لبنان در بابل به عنوان مرکز ایده پردازی و هدایت و راهبری است.

حجت الاسلام شریف تبار با عنوان این که امروز شاهد گسترش جبهه و تفکر مقاومت در منطقه هستیم، ادامه داد: جغرافیای مقاومت و تفکر مقاومت در منطقه در حال تسری پیدا کردن است.