تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809653
شناسه : 3809653
تاریخ :
کمترین ادای دین به خانواده‌های شهدا دیدار با آنان است اقتصاد ایران: ملارد- فرماندار ملارد گفت: کمترین ادای دین به خانواده‌های شهدا دیدار با آنان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسدی ظهر پنج شنبه در دیدار با خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، و با همراهی سرهنگ نورمحمدی فرمانده انتظامی، سرهنگ زورمند جانشین سپاه، عنبربیز رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی دیگر از مسئولان فراجا با خانواده‌های شهیدان علی احمدنژاد و صبوری و جانباز گرانقدر مردالله ابوالفتحی انجام شد اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا وظیفه همگانی است که باعث عزت و سربلندی جامعه می‌شود.

وی گفت: کمترین ادای دین به خانواده‌های شهدا دیدار با آنان است.‌

اسدی با تاکید بر اینکه شهیدان انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند تا ما امروز در امنیت و آسایش زندگی کنیم اظهار کرد: خانواده‌های شهدا عزیزانشان را در حراست و صیانت از دین خدا و میهن عزیزمان تقدیم کردند، لذا پیروی از راه و مکتب شهدا در خدمت به مردم اعتقاد قلبی و باور دینی است.

براساس این گزارش، شهید والامقام علی احمد نژاد از شهدای ناجا در سال ۹۵ در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در سن ۲۴ سالگی و شهید محمد صبوری در سال ۷۸ در منطقه جنگی مریوان در سن ۱۹ سالگی به درجه رفیع شهادت و جانباز گرانقدر الله مراد ابوالفتحی درسال ۵۹ در منطقه جنگی خرمشهر بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.