تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3809630
شناسه : 3809630
تاریخ :
صدور مجوز راه‌اندازی پارک‌های علم و فناوری در شهرآفتاب اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های شهر آفتاب از صدور مجوز ایجاد پارک‌های علم و فناوری در محل نمایشگاه شهرآفتاب خبر داد و گفت: در تلاش هستیم ۳۶ هزار مترمربع به فضای نمایشگاه اضافه کنیم و امیدواریم این توسعه تا پایان سال به نتیجه برسد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، افتتاحیه نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی (iran med)، صبح امروز با حضور جمعی از مدیران وزارت بهداشت و شهرداری تهران در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد.

عباس تقدسی‌نژاد؛ مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های شهرآفتاب در حاشیه این مراسم اظهار کرد: اصالت کار ما در برگزاری نمایشگاه‌ها، نمایش و ارائه ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی کشور است. حتی در نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه کتاب، ما با ارائه تولیدات محتوایی سروکار داریم. هدف اصلی از برگزاری هر نمایشگاهی، دو موضوع مهم را دنبال می‌کند، یکی دستاوردهایی که در صنعت مربوطه حاصل شده و دیگری مسائلی که همچنان در آن صنعت وجود دارد. متأسفانه، بسیاری از نمایشگاه‌ها تنها به دستاوردهای گذشته توجه می‌کنند. اما ما قصد داریم چیزی را اضافه کنیم؛ اینکه نمایشگاه‌ها باید به مسائلی که می‌توانند حل شوند نیز توجه کنند.

وی تصریح کرد: شعار ما، برجسته کردن مسئله‌محوری در حوزه نمایشگاه‌ها است تا هر نمایشگاهی به مرکزی برای حل مسائل و چالش‌های صنعت مربوطه تبدیل شود. این رویکرد به همایش‌ها و سمپوزیوم‌های تخصصی در کنار نمایشگاه‌ها نیاز دارد تا بتوانیم از نمایشگاه‌های سال گذشته تا به امسال، موضوعات و مشکلاتی که رفع شده‌اند را بررسی و ارائه کنیم.

تقدسی‌نژاد افزود: حضور مسئولین، تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران صنایع مختلف در نمایشگاه‌ها دو نتیجه مهم دارد: نخست، پختگی در بررسی مسائل و دوم، ارائه راه‌حل‌هایی از دیدگاه‌های مختلف که در نهایت به رفع موانع تولیدی کمک می‌کند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های شهرآفتاب گفت: در رابطه با توسعه فیزیکی نمایشگاه، ما امسال با جدیت به دنبال گسترش فضای نمایشگاه شهرآفتاب هستیم. مجوز ایجاد پارک‌های علم و فناوری کشور را دریافت و فعال کردیم و نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی نیز در اینجا دایر شده که بازدیدکنندگان می‌توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این، در تلاش هستیم 36 هزار متر مربع به فضای نمایشگاه اضافه کنیم که امیدواریم با حمایت مدیریت شهری و تامین منابع لازم، این توسعه تا پایان سال به ثمر برسد. با این توسعه، ظرفیت‌های نمایشگاهی افزایش یافته و انتقال دائمی نمایشگاه‌ها به شهرآفتاب تسریع خواهد شد.

به گزارش تسنیم، سید علی اعتدالی؛ مجری نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه، برای دومین دوره متوالی در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرآفتاب برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال با حضور بیش از 250 شرکت، از جمله 50 شرکت دانش‌بنیان، رونمایی از چند محصول جدید و برگزاری 60 کارگاه آموزشی، شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت‌کنندگان هستیم. نمایشگاه از نوزدهم تا بیست‌ودوم مهرماه از ساعت 10 صبح تا 17 بعدازظهر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/