تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809616
شناسه : 3809616
تاریخ :
فعالیت کانون‌های فرهنگی، هنری و ورزشی مساجد در دماوند تقویت شود اقتصاد ایران: دماوند- امام جمعه دماوند بر ضرورت تقویت فعالیت کانون‌های فرهنگی، هنری و ورزشی مساجد در این شهرستان تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی ظهر پنج شنبه در نشست پشتیبانی مساجد که در راستای حل مشکلات و با حضور شهرداران و رؤسای ادارات فرهنگی و پشتیبان در دفتر امام جمعه دماوند برگزار شد، گفت: بخشداران، شهرداران، مدیران ادارات و دهیاران باید مساجد را پشتیبانی کنند و فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری و ورزشی مساجد تقویت شود.

ف️تاح دماوندی بر ضرورت فعالیت هیئت‌های مذهبی در مساجد برای جذب جوانان تاکید کرد و افزود: فعال کردن پایگاه‌های بسیج در مساجد و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی در مدارس برای جذب دانش آموزان به مساجد و نماز جمعه در رأس برنامه‌ها باشد.

️امام جمعه دماوند بیان کرد: اختصاص زمین برای مساجد در مناطق پر جمعیت مانند مسکن‌های مهر دماوند و مهرآباد مورد انتظار است. ️

وی با تاکید بر اینکه اختصاص فضای کافی در مساجد برای ایجاد کتابخانه ضروری است، اظهار کرد: باید برای اماکن مذهبی - تبلیغی پرونده تشکیل شود و برای روحانیون مستقر در روستاها پشتیبانی لازم از سوی دهیاری‌ها انجام شود. ️