تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809613
شناسه : 3809613
تاریخ :
کاهش ۳۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای برون شهری فومن اقتصاد ایران: فومن - فرمانده انتظامی بر لزوم ایجاد کمربندی برای رفع گره های ترافیکی تاکید کرد و گفت: تصادفات منجر به فوت در محورهای برون شهری فومن ۳۱ درصد کاهش داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید تقی زاده پیش از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: یکی از نکات کلیدی در موفقیت پلیس هوشمند، همکاری و تعامل با مردم قانون‌مدار است لذا مردم به عنوان ناظران و همکاران اصلی پلیس، نقش مؤثری در تأمین امنیت ایفا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم با رعایت قوانین و ارائه اطلاعات دقیق در مورد رفتارهای مشکوک، می‌توانند به پلیس در شناسایی و پیشگیری از جرم کمک کنند، افزود: این همکاری دوسویه به ایجاد جامعه‌ای امن‌تر و آرام‌تر منجر می‌شود.

سرهنگ تقی زاده با اشاره به عملکرد پلیس در حوزه‌های مختلف، گفت: طی ۶ ماه آمار سرقت روندی کاهشی داشته و در حوزه دستگیری خورده فروشان مواد مخدر، معتادین متجاهر آمار افزایشی داشته‌ایم.

وی به ترافیک و قفل شدن شهر در ایام‌های مختلف سال اشاره کرد و ادامه داد: کمربندی برای برطرف شدن این معضل در شهرستان تعریف نشده است لذا می‌طلبد مسئولان راهداری، امور آب و مدیریت شهری در این خصوص اقدام مؤثری داشته باشند.

فرمانده انتظامی فومن تعریف کمربندی برای فومن آبادی شهر را در پی خواهد داشت، تصریح کرد: ایجاد لاین دوم کمربندی شهید شکوری در فومن سبب رفع گره‌های ترافیکی در ایام‌های پیک سال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آمار سرقت در ۶ ماهه ۴ درصد کاهش داشته است، اضافه کرد: آمار کشفیات سرقت نیز در شهرستان فومن ۴ درصد و دستگیری معتادین متجاهر ۲ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ تقی زاده با تاکید بر اینکه در برخورد با مفاسد اجتماعی با ۵۱ درصد رشد رو به رو بوده‌ایم، گفت: آمارها در کشف قاچاق کالا نیز ۳۸ درصد افزایش داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در دستگیری و طرد اتباع خارجی ۱۲۱ درصد رشد داشته‌ایم ادامه داد: در بحث صدور گواهینامه با ۴ درصد افزایش مواجه بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی فومن با اشاره به اینکه در آمار تصادفات درون شهری منجر به فوت منفی است، اضافه کرد: میزان تصادفات برون شهری منجر به فوت در محورهای فومن ۳۱ درصد کاهش داشته است.