تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3809575
شناسه : 3809575
تاریخ :
صعود نمایندگان روئینگ ایران به فینال اقتصاد ایران: مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از صبح امروز در سمرقند ازبکستان آغاز شد و نمایندگان ایران در سه ماده فینالیست شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از صبح امروز (پنجشنبه) در سمرقند ازبکستان آغاز شد و ملی‌پوشان روئینگ ایران با ترکیب پنج ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارند.

مهسا جاور، زینب نوروزی، کیمیا زارعی، فاطمه مجلل و امیرحسین محمودپور ورزشکاران و افشین فرزام سرمربی و هما خاتمی مربی تیم ایران در این رویداد هستند. نمایندگان ایران امروز در سه ماده رقابت کردند.

فاطمه مجلل اولین نماینده کشورمان بود که در گروه دوم دور مقدماتی روئینگ تک نفره سنگین وزن با حریفانی از عربستان، چین تایپه و قزاقستان روبه‌رو شد و در پایان با زمان ۸:۲۵.۵۵۹ دقیقه در رده اول قرار گرفت و مستقیماً راهی فینال شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و عربستان دوم و سوم شدند. رقابت فینال این ماده روز شنبه ۲۱ مهر برگزار می‌شود.

زینب نوروزی نیز در گروه دوم دور مقدماتی روئینگ تک نفره سبک وزن با حریفانی از قزاقستان و هنگ‌کنگ مسابقه داد و در پایان با زمان ۸:۱۱.۰۹۶ دقیقه اول شد و مستقیماً به فینال صعود کرد. در این رقابت نمایندگان هنگ‌کنگ و قزاقستان دوم و سوم شدند. رقابت فینال این ماده هم روز شنبه ۲۱ مهر برگزار می‌شود.

همچنین تیم روئینگ چهار نفره ایران با ترکیب مهسا جاور، زینب نوروزی، فاطمه مجلل و کیمیا زارعی در رقابت با حریفانی از ازبکستان، ویتنام، چین، چین تایپه و قزاقستان با زمان ۷:۴۰.۰۶۸ دقیقه دوم شد. در این رقابت نمایندگان چین و ازبکستان اول و سوم شدند. رقابت فینال این ماده نیز روز شنبه ۲۱ مهر برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها فردا (جمعه) با ادامه دور مقدماتی برای نمایندگان کشورمان دنبال می‌شود.