تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809539
شناسه : 3809539
تاریخ :
محموله ۱۵۰ میلیاردی لوازم یدکی قاچاق در توقیف پلیس اقتصاد ایران: بندرعباس- فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف ۱۵۰میلیارد ریال لوازم یدکی جرثقیل و ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق از یکدستگاه کامیون در شهرستان بستک خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر اظهار کرد: در ادامه طرح مبارزه با کالای قاچاق، روز گذشته مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان با همکاری مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بستک حین کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: مأموران این یگان خودرو مذکور را متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۷ دستگاه گردان جرثقیل و ۷ عدد دکل جرثقیل و تعداد ۶ جفت جک سمبه جرثقیل و۳ دستگاه موتورسیکلت فاقد اسناد و مدارک گمرکی و قاچاق کشف کردند.

سردار جاویدان ارزش مالی محموله کشف شده را بنا بر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه با تشکیل پرونده یک نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شود.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان پدیده قاچاق برای استان و کشور را تهدید اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم مردم فهیم و قدرشناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با این پدیده شوم یاری دهند.