تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809499
شناسه : 3809499
تاریخ :
پروژه تعریض و چهارخطه کردن مسیر مهران-دهلران در حال انجام است اقتصاد ایران: ایلام-استاندار ایلام گفت: پروژه تعریض و چهارخطه کردن مسیر مهران-دهلران در حال انجام است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه در سفر به شهرستان دهلران، از پروژه راه‌سازی نصریان (چهار خطه نمودن مسیر مهران- دهلران کیلومتر ۷۴.۵ تا ۷۸.۵) بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در این بازدید گفت: تعریض و چهارخطه کردن دو مسیر پرخطر نصریان به طول ۴ کیلومتر و سنگرنادر به طول ۴ کیلومتر واقع در مسیر مهران- دهلران، در مجموع بیش از ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

وی افزود: پروژه نصریان در مسیر مهران - دهلران با اعتبار ۱۳۷ میلیارد تومان ۵۱ درصد پیشرفت دارد و این پروژه از نظر ریالی نیز ۵۴ درصد پیشرفت دارد.

بهرام‌نیا ادامه داد: پروژه سنگرنادر به‌عنوان یکی دیگر از مسیرهای پرخطر و حادثه‌خیز مسیر مهران - دهلران به طول ۴ کیلومتر بیش از ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام پروژه نصریان را یکی از قطعات مهم چهارخطه کردن مسیر مهران -دهلران -اندیمشک عنوان کرد و گفت: افتتاح این پروژه علاوه بر حذف نقاط حادثه‌خیز، در تسهیل تردد زائران اربعین نقش بسزایی دارد.

وی با تاکید بر چهار خطه نمودن کل مسیر مهران - دهلران- اندیمشک، گفت: میزان تلفات انسانی ناشی از تصادفات در مسیر مهران - دهلران در اربعین ۱۴۰۳ در مقایسه با سال قبل کاهش بسیار چشمگیری داشته است و این نشان‌گر توجه ویژه به راه‌ها بوده است که در این راستا از راه و شهرسازی، راهداری و راهور استان قدردانی دارم.

استاندار عنوان کرد: به لطف خداوند متعال، اقدامات خوبی در مسیر مهران- دهلران و دهلران به اندیمشک صورت گرفته است که از مجموع حدود ۱۰۰ کیلومتر مسیر دهلران به اندیمشک، حدود ۷۰ کیلومتر (۴۰ کیلومتر قرارگاه خاتم و ۳۰ کیلومتر توسط راه و شهرسازی) و ۱۲ کیلومتر نیز توسط شرکت ساخت و توسعه راه‌ها در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود ۱۸ کیلومتر دیگر این مسیر به پیمان برود تا کل این مسیر آماده شده و به‌صورت چهارخطه زیر بار ترافیک برود.