تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809490
شناسه : 3809490
تاریخ :
امنیت و آرامش امروز کشور، مرهون هوشیاری نیروهای مسلح است اقتصاد ایران: شهرکرد-رییس سازمان قضائی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری گفت: امنیت و آرامش اجتماعی امروز کشور، مرهون بیداری و هوشیاری نیروهای مسلح است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله کریمی امروز پنج شنبه در دیدار با فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امنیت و آرامش اجتماعی امروز کشور، مرهون بیداری و هوشیاری نیروهای مسلح از جمله فرماندهی انتظامی، نهادها و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی است.

وی تصریح کرد: این اتحاد و انسجام نیروهای مسلح موهبتی است از جانب پروردگار که با تدبیر امامین انقلاب به دست آمده است.

رئیس محاکم نظامی استان گفت: انتظامی یک نیروی میدانی است که تقریباً در همه عرصه‌های کشور اعم از ملی، دینی، انقلابی، دولتی، غیر دولتی، ورزشی، هنری و هر چیزی که لازم باشد، در خط مقدم جبهه حفظ امنیت قرار دارد و در مواقع حساس کشور، این نیروهای فراجا هستند که بسیج می‌شوند تا اتفاقی پیش نیاید.

وی تلاش‌های فرماندهان و کارکنان انتظامی استان را در راستای برقراری امنیت آحاد جامعه ستودنی دانست و با اهدای لوح به فرمانده انتظامی استان تقدیر و تشکر کرد.

سردار امجدیان فرمانده انتظامی استان در ادامه این نشست ضمن عرض خیر مقدم خدمت رئیس سازمان قضائی و دادستان نظامی استان همکاری بین سازمان قضائی نیروهای مسلح و انتظامی استان را باعث ارتقا سطح آرامش و امنیت جامعه عنوان کرد و در ادامه به تشریح برنامه‌های فراجا استان پرداخت.