تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809474
شناسه : 3809474
تاریخ :
رهاسازی زباله و نخاله ساختمانی در معابر تخلف است اقتصاد ایران: خاش_ شهردار خاش گفت: رهاسازی زباله و نخاله های ساختمانی در معابر شهری تخلف است و با متخلفان جدی برخورد می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی شهنوازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: با توجه اینکه شهرداری خاش با کمبود نیرو و ماشین آلات حوزه‌های عمرانی و خدمات شهر، رهاسازی زباله و ضایعات پلاستیک، شیشه، حلب و فلز علاوه بر اینکه چهره شهر را زشت جلوه می‌دهد، بر دشواری‌های کار نیروهای خدمات شهر می‌افزاید.

وی ادامه داد: روزانه بالغ بر ۵۰ تا ۷۰ تن زباله و نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر جمع آوری و در سایت زباله شهرداری در محدوده خارج شهر دفع می‌شود.

شهنوازی بیان کرد: مسؤولیت پذیری شهروندان، سبب آبادانی و زیبایی منظر شهری می‌شود و در حال حاضر در شرایط دشوار مالی جامعه، چشم انتظار همراهی و همکاری همه جانبه شهروندان خاشی هستیم.

وی گفت: هرگونه ساخت و ساز باید اخذ مجوز از سوی شهرداری و با نظارت باشد، زیرا در کشور قانون حکم فرما بوده و همگان در اجرای قانون باید با شهرداری همکاری کنند.

وی تصریح کرد: رهاسازی فاضلاب، زباله و نخاله‌های ساختمانی علاوه بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان، به زیرساخت‌های شهری نیز خسارت وارد می‌کند.

شهردار خاش اضافه کرد: فعالیت قهوه خانه‌ها و رشد قارچ گونه آنها در سطح شهر برای نیروهای خدمات شهر شهرداری خاش دردسرساز بوده و علاوه بر آن، رهاسازی شیشه نوشیدنی‌ها در سطح شهر چهره شهر را زشت جلوه داده و در مسیر تردد شهروندان مزاحمت ایجاد می‌شود.