تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809443
شناسه : 3809443
تاریخ :
عملیات وعده صادق باعث تغییر گفتمان استکبار علیه ایران اسلامی شد اقتصاد ایران: ساوه- نماینده مردم ساوه وزرندیه در مجلس گفت: عملیات وعده صادق باعث تغییر گقتمان استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سبزی صبح پنجشنبه در نخستین یادواره شهدای عشایر استان مرکزی در روستای انجیلاوند سفلی ساوه، اظهار کرد: عملیات‌های وعده صادق، نمایش اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی، علاوه بر اینکه موجب تقویت جبهه مقاومت شده بلکه سبب عقب نشینی دشمنان از مواضع خود خواهد شد و این یک دستاورد مهم برای نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن پیش از اجرای عملیات‌های وعده صادق به شیوه‌های مخالف دنبال تهدید علیه نظام بودند اما با این مهم، عملیات گفتمان آنها از تهدید فاصله گرفت و سمت و سوی آن تغییر کرد.

حجت الاسلام سبزی با بیان اینکه هدف استکبار و ایادی غده سرطانی رژیم صهیونیستی علاوه بر مسائل اعتقادی، تشکیل نیل تا فرات و خاورمیانه جدید را داشت، افزود: به برکت وجود غیور مردان ایران اسلامی و جبهه مقاومت تمامی دسیسه‌های آنها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به برنامه‌های مجلس در راستای تسریع خدمات به مناطق روستایی گفت: مجلس شورای نیز همپای دولت برای تقویت زیرساخت‌های خدماتی در این مناطق توجه کامل داشته اما کمبود بودجه و منابع دولتی مانع از اجرای این تعهدات شده است.