تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3809358
شناسه : 3809358
تاریخ :
فرمان گلزنی سردار صادر شد! اقتصاد ایران: سردار آزمون در تمرینات تیم ملی پیش از دیدار با ازبکستان آمادگی بالای خودش را نشان داده و به نظر می‌رسد فرم خوبی مقابل ازبک‌ها داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: سردار آزمون در تمرینات تیم ملی پیش از دیدار با ازبکستان آمادگی بالای خودش را نشان داده و به نظر می‌رسد فرم خوبی مقابل ازبک‌ها داشته باشد.

آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در تاشکند برگزار شد و ملی پوشان خودشان را از حالا برای انجام دیدار مقابل ازبکستان، رقیب هم امتیازمان در دور سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا آماده هستند.

سردار در این میان در شرایطی خودش را برای این جدال آماده می‌کند که در بازی قبلی مقابل امارات نیمکت نشین بود و اکنون هم سردار و هم مهدی در مسابقه قبلی فرصت‌های مناسبی را برای گلزنی داشتند که از کف دادند اما در فاصله زمانی به وجود آمده بین 2 فیفادی آن‌ها برای تیم‌های باشگاهی خود درخشیدند و با روحیه بالا به اردو اضافه شده‌اند. هر 2 بازیکن در کنار علی دایی، بهترین گلزنان تقابل ایران و ازبکستان بوده‌اند و سه مرتبه دروازه حریف را باز کرده‌اند که در این بین سردار با توجه به حضورش در لیگ امارات وضعیت متفاوتی دارد.

آقای گل و بهترین بازیکن اسبق فوتبال روسیه تا به این‌جا 9 بازی رسمی برای شباب‌الاهلی به انجام رسانده که نتیجه‌اش 9 گل و یک پاس گل بوده است. او هر 77 دقیقه موفق به زدن یک گل شده و این آمار حیرت‌انگیز در اولین ماه‌های حضورش در فوتبال حاشیه خلیج‌فارس بی‌بدیل است. آزمون در لیگ، پنج گل به‌ثمر رسانده و یک پاس گل ارسال کرده و اثرگذاری مستقیم‌اش روی 6 گل، او را تبدیل به سومین بازیکن تاثیرگذار لیگ اَدنوک کرده و حال نوبت آن رسیده تا سردار آزمون پس از ۴ دیدار گل نزدن برای تیم ملی، بالاخره به روندی که داشته پایان دهد.