تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809352
شناسه : 3809352
تاریخ :
موسسات خیریه مازندران در کشور پیشتاز هستند اقتصاد ایران: فریدونکنار - رییس کمیته امداد گفت: موسسات خیریه و خیران مازندران دارای رتبه برتر در کشور و پیشتاز هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی بختیاری چهارشنبه شب در اولین همایش تجلیل از مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردمی مازندران که با حضور مسئولین کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید رجایی فریدونکنار اظهار کرد: اولین همایش تجلیل از مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردمی در استان ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید داده مازندران برگزار شد که مؤسسات خیریه و خیران این استان دارای رتبه برتر در کشور و پیشتاز هستند.

وی افزود: ما در کنار خیریه‌ها هستیم و بر این اعتقادیم که اگر مؤسسات خیریه و خیران از کنار ما بروند، ما موفق نیستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یادآور شد: مقام معظم رهبری به کمیته امداد فرمودند اگر می‌خواهید موفق باشید امداد رسانی را مردمی کنید هر کجا مردم‌پای کار آمدند موفقیت است.

بختیاری بیان داشت: خیریه‌هایی در استان داریم که اداره ۲ هزار یتیم و خیرانی داریم که سرپرستی ۳ هزار یتیم را برعهده دارند و کارهای بزرگی انجام‌می دهند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه خیران در نزد خدا بسیار بالاست افزود: خیران کاری بزرگ برعهده دارند و این همایش، اجتماعی بزرگ برای حضور خیران و مؤسسات خیریه است که باید برای توسعه بیشتر گام برداشت.

بختیاری گفت: نمایشگاه برگزار شده نمونه‌ای برای بیان دستاوردهای کمیته امداد در توانمند سازی جامعه هدف می‌باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور یادآور شد: در واقع کار بهزیستی توانبخشی است وکمیته امداد توانمند کردن افراد را برعهده دارد که خیریه‌های ارزشمندی کمک کار این دو نهاد هستند.