تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3809254
شناسه : 3809254
تاریخ :
ستاره پی‌اس‌جی در اندیشه بازگشت به رئال مادرید اقتصاد ایران: طبق گفته های خبرنگار OKDIARIO، اشرف حکیمی از زندگی در پاریس خسته شده و به دنبال راهی برای خروج از پی اس جی است و با توجه به مصدومیت دنی کارواخال، شاید رئال مادرید برای خرید دفاع راست در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

 فوتبالی: طبق گفته های خبرنگار OKDIARIO، اشرف حکیمی از زندگی در پاریس خسته شده و به دنبال راهی برای خروج از پی اس جی است و با توجه به مصدومیت دنی کارواخال، شاید رئال مادرید برای خرید دفاع راست در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کند.

 در جریان دیدار رئال مادرید با ویارئال، دنی کارواخال از ناحیه رباط صلیبی مصدوم و ادامه فصل و شاید قسمتی از فصل بعد را از دست داد. این قضیه باعث شده تا سران لوس بلانکوس به دنبال راهی برای تقویت پست دفاع راست باشند. 

ادواردو ایندا در برنامه ال چیرینگیتو گفت: "اشرف حکیمی بازیکن پی اس جی که قبل تر در رئال مادرید بازی می کرده، تا سال 2026 با باشگاه فرانسوی قرارداد دارد و صادقانه بگویم، او کمی از وضعیت نابسامان پاریسن ژرمن خسته شده و رابطه خوبی با لوئیز انریکه، سرمربی پی اس جی ندارد. او یکی از بهترین دفاع راست ها و بهترین وینگ بک ها در دنیاست و هر تیمی دوست دارد او را در ترکیب داشته باشد. اشرف از بازگشت به رئال مادرید استقبال می کند و این انتقال می تواند به نفع اشرف و رئال باشد."

اشرف حکیمی فوتبالش را در رئال مادرید شروع کرد و سپس راهی اینتر شد و حالا در پی اس جی بازی می کند.