تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809236
شناسه : 3809236
تاریخ :
بعثت کرمانشاه در یک مسابقه نفس‌گیر مس کرمان را برد اقتصاد ایران: کرمانشاه- بعثت کرمانشاه در جریان ششمین هفته لیگ دسته اول جام آزادگان به مصاف مس کرمان رفت و موفق به پیروزی 1 بر صفر در این بازی نفس‌گیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال، دیدار بین دو تیم بعثت کرمانشاه و مس کرمان در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد.

بعثت کرمانشاه در این بازی پرحاشیه توانست با یک گل ارزشمند، مس کرمان را شکست دهد و با این پیروزی، گام بلندی به سوی صدر جدول بردارد.

این دیدار پرحاشیه که از ساعت ۱۶:۱۵ آغاز شد، پس از سه ساعت نبرد نفس‌گیر در ساعت ۱۹:۱۷ به پایان رسید و به یکی از طولانی‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ تبدیل شد.

تصمیمات عجیب و غریب داور در صحنه گل مس کرمان، بازی را به یک آشوبگاه تبدیل کرد. ابتدا گل مردود اعلام شد سپس مورد قبول قرار گرفت و در نهایت مجدداً مردود اعلام شد.

این اتفاقات، اعتراضات شدید بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم را در پی داشت.

در لحظات پایانی بازی، بعثت کرمانشاه با گلزنی میرجوان، سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کرد و با ۱۰ امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد. مس کرمان با همان ۶ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.