تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809213
شناسه : 3809213
تاریخ :
گرامیداشت شهدای مقاوت و شهید سیدحسن نصرالله در ورامین برگزار شد اقتصاد ایران: ورامین- مراسم گرامیداشت شهدای مقاوت و شهید سیدحسن نصرالله به همت بسیج پیشکسوتان در ورامین برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سرهنگ پاسدار سید رحمت اله حسینی مسئول بسیج پیشکسوتان ورامین، فاطمه تاجیک مسئول پیشکسوتان بسیجی خواهر ناحیه مقاومت بسیج ورامین و بسیجیان این ناحیه و جمع کثیری از مردم مؤمن و انقلابی در پارک ۱۵ خرداد برگزار شد.

گرامیداشت شهدای مقاوت و شهید سیدحسن نصرالله در ورامین برگزار شد

در این مراسم که فتح الله فرجی از مادحین اهل بیت عصمت و طهارت به مرثیه خوانی پرداخت، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی امروز چهره‌ای منفور در جهان و در میان ملت‌های مختلف محسوب می‌شود و قطعاً این اقدامات اسرائیل، روند سقوط این غده سرطانی را سرعت خواهد بخشید.

گرامیداشت شهدای مقاوت و شهید سیدحسن نصرالله در ورامین برگزار شد

پرچم مقاومت را بعد از شهید نصرالله مجاهد دیگری برخواهد داشت

حجت الاسلام سید محسن محمودی اضافه کرد: شهید سید حسن نصرالله شخصیت بزرگی است که شخصیت او را باید از تمام ابعاد مورد بحث و بررسی قرار دهیم و او را به عنوان یک الگوی جهاد مبارزه مقاومت و ایثار و حتی تحت عنوان یک مکتب معرفی کنیم.

گرامیداشت شهدای مقاوت و شهید سیدحسن نصرالله در ورامین برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهادت سید حسن نصرالله بن‌بست جبهه مقاومت نیست، بلکه این پرچم را مجاهد دیگری برخواهد داشت و مبارزه با رژیم صهیونیسم با قدرت ادامه دارد.

گرامیداشت شهدای مقاوت و شهید سیدحسن نصرالله در ورامین برگزار شد

وی افزود: باید سید حسن نصرالله رو همانطور که در سخنان رهبر انقلاب بود معرفی کنیم. او شخصیتی است که در برابر صهیونیسم و قدرت‌های استکباری پرچمدار حزب‌الله لبنان شد و توانست عزت و اقتدار را به جهان عرب و ملت لبنان بازگرداند.