تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3809210
شناسه : 3809210
تاریخ :
ایران توانایی خود در نفوذ به پدافند هوایی تل‌آویو را اثبات کرد اقتصاد ایران: روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» اعلام کرد که ایران با انجام عملیات وعده صادق ۲ نشان داد که توانایی رخنه به سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی را دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» درباره توانایی‌های ایران در شکست پدافند هوایی رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

بر این اساس روزنامه انگلیسی «دیلی تلگراف» اعلام کرد: ایران اثبات کرد که توانایی نفوذ به بزرگ‌ترین سامانه پدافند هوایی جهان را دارد. اقدامات بعدی ایران می‌تواند ویرانگر باشد.

در ادامه این گزارش آمده است: کارشناسان به شدت در تلاش هستند بفهمند که آیا «اسرائیل» می‌تواند در صورت تداوم تشدید جنگ در «خاورمیانه» در برابر موج‌های بیش‌تر حملات موشکی از خود دفاع کند یا خیر.

دیلی تلگراف به نقل از کارشناسان نوشت: تصاویر ویدئویی نشانگر آن است که احتمالاً «اسرائیل» یگان‌های پدافند هوایی یا موشک‌های پدافندی کافی را برای رهگیری این حجم سنگین از موشک‌باران را در اختیار ندارد.

در ادامه این گزارش به نقل از کارشناسان آمده است: بیم آن می‌رود که به صورت ویژه افزایش حملات پهپادی اختلال احتمالی یا نقطه ضعف پدافند هوایی «اسرائیل» را هویدا کرده باشد.

این روزنامه انگلیسی نوشت: به انجام‌رسیدن حمله موشکی بزرگ با هماهنگی ایران و هم‌پیمانانش می‌تواند سامانه‌های پدافند هوایی «اسرائیل» را شکست بدهد و ویرانی گسترده‌ای را در مناطق مسکونی به بار آورد.