تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809122
شناسه : 3809122
تاریخ :
والیبال شهرداری ارومیه نتیجه را مقابل تیم مهرگان نور واگذار کرد اقتصاد ایران: ارومیه-تیم‌های مهرگان نور و شهرداری ارومیه در هشتمین مسابقه لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۳ در سالن امام خمینی (ره) نور به مصاف یکدیگر رفتند و میزبان سه بر صفر به پیروزی رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم مهرگان نور با شکست شهرداری ارومیه تیم صدرنشین هفته نخست لیگ برتر والیبال مردان به اولین برد خود دست یافت.

هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان سال ۱۴۰۳ امروز (چهارشنبه ۱۸ مهرماه) با ۶ دیدار در شهرهای سیرجان، نور، تهران (دو بازی)، مشهد و رفسنجان پیگیری شد.

مهرگان نور که با قهرمانی لیگ دسته یک سال گذشته سهمیه لیگ برتر را به دست آورده است، در سه ست متوالی و با امتیازات ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا نخستین برد خود در لیگ برتر را در سالن تازه تأسیس خود تجربه کند.

با کسب این برد مهرگان نور باید در انتظار پایان مسابقات این هفته باشد تا میزان جابه جایی و ارتقای جایگاهش در جدول مشخص شود.

شهرداری ارومیه هم که با شکست نماینده مشهد در صدر جدول هفته نخست قرار گرفته بود احتمالاً در رده بندی تنزل خواهد کرد و پایان مسابقات نشان دهنده جایگاه جدید ارومیه‌ای‌ها در جدول خواهد بود.

حسین پورکاشیان، اسماعیل صباغ، مرتضی اکرمی و اسماعیل رزقی به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم در این دیدار حضور داشتند. نقی زکایی سرمربی تیم مهرگان نور در این دیدار کارت زرد دریافت کرد.

این دیدار ۹۲ دقیقه ادامه یافت و هزار تماشاگر داشت.