تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3809022
شناسه : 3809022
تاریخ :
سازمان بازرسی کردستان بر کار دستگاههای اجرایی نظارت دارد اقتصاد ایران: سنندج_بازرس کل کردستان گفت: یکی از اقدامات این سازمان احصا و رصد مسائل استان بوده است و بیشتر فعالیت انجام شده نیز نظارت بر کار دستگاه‌ها بوده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی هواسی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه کردستان اظهار کرد: مسائل بازرسی و نظارت بر دستگاه‌ها بسیار گسترده است و تلاش این سازمان نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین است.

وی خاطرنشان کرد: کمبود بازرس سازمان بازرسی استان از مشکلات این سازمان در کردستان است و در چند سال اخیر از نیروهای جوان برای کار بازرسی و نظارت استفاده کرده‌ایم.

بازرس کل کردستان تصریح کرد: یکی از اقدامات این سازمان احصا و رصد مسائل استان بوده است و بیشتر فعالیت انجام شده نیز نظارت بر کار دستگاه‌ها بوده است.

هواسی ظرفیت‌های کردستان در بحث معادن را به واسطه استخراج ۱۸ ماده معدنی مؤثر خواند و تصریح کرد: با جدیت پیگیر وضعیت معادن هستیم.

وی کمبود میزان اراضی آبی کردستان نسبت به میانگین کشوری و کم حجم بودن مخازن سدهای استان را از مشکلات استان خواند و بیان کرد: باید به ظرفیت‌های استان توجه شود و سازمان بازرسی با نظارت و پیگیری بر روند فعالیت دستگاه‌ها توجه دارد.