تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808943
شناسه : 3808943
تاریخ :
صهیونیست ضد قانون و فساد زا است/پیروزی به شرط انجام وظیفه اقتصاد ایران: بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: صهیونیست به هیچ قانونی پایبند نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: از دست دادن بزرگانی چون شهید سید حسن نصرالله هم تسلیت و هم تعزیت برای همه ما دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: دلدادگان محبوب حقیقی در زندگی‌های سالم و معنوی خود به مقام وصل به پروردگار می رسند و به قول قرآن کریم «عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» خواهند بود.

عبادی در زمینه دشمنی یهود با اسلام گفت: در آیه ۸۷ سوره مائده آمده است که «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ ٱلنَّاسِ عَدَوَة لِّلَّذِینَ ءَامَنُواْ ٱلیَهُودَ وَٱلَّذِینَ أَشرَکُواْ قطعاً سرسخت‌ترین مردم را در دشمنی، با اهل ایمان یهود و مشرکان خواهی یافت»

جنگ ترکیبی صهیونیست علیه اسلام

وی ادامه داد: یهود همواره در مسیر پیامبران مانع تراشی می‌کردند و سخت‌ترین دشمنی‌ها را نیز با آخرین فرستاده حضرت محمد (ص) داشتند و امروز نیز صهیونیست یهود دشمنی خود را علیه اسلام و بشریت به نمایش گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه صهیونیست یهود دنیا پرست ترین بوده و به خاطر وصول به دنیا هر جنایتی را مرتکب می‌شوند، گفت: اساس کار یهود بر جنگ ترکیبی علیه پیامبران بوده است و امروز نیز صهیونیست علاوه بر جنگ نظامی علیه اسلام جنگ ترکیبی به راه انداخته است.

عبادی با تأکید بر اینکه یهود دین را نیز تحریف کرده است، اظهار کرد: امروزه نیز صهیونیست چه به صورت نظامی، چه فرهنگی، اقتصادی و… و. همه توان خود را علیه اسلام را به کار بسته است و اینجا می‌توان ارزش کار جبهه مقاومت را دریافت.

گفته‌های صهیونیست بر اساس نفاق است

وی با اشاره به اینکه صهیونیست به هیچ قانونی پایبند نیست و همه گفته‌های او بر اساس نفاق است، گفت: هر کجا که فسادی وجود دارد ریشه‌های صهیونیست را در آنجا می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: حتی کسانی که مسلمان نیستند بر اساس فطرت ظلم ستیز و وجدان خود جنایت‌های صهیونیست بر نمی‌تابند.

عبادی با تأکید بر اینکه باور ما بر این است که خداوند جبهه حق را یاری می‌کند، اظهار کرد: اگر جبهه مقاومت و مبارزان در مسیر حق نبودند فساد صهیونیست عالم را پر می‌کرد.

وی افزود: اگر ما وظیفه خود را انجام دهیم بی شک چراغ پیروزی برای ما روشن خواهد شد.