تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808922
شناسه : 3808922
تاریخ :
۸۶ درصد علمک‌های گاز استان قم متعلق به مناطق شهری است اقتصاد ایران: قم- مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: ۸۶ درصد علمک‌های گاز استان قم به مناطق شهری و ۱۴ درصد به مناطق روستایی تعلق دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی خوش لهجه ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از نصب هزار و ۱۳۰ علمک گاز در استان قم طی ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: ۴۸۵ علمک گاز استان قم متعلق به بخش شهری و ۵۰۹ علمک نیز متعلق به بخش روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم تعداد علمک‌های نصب شده در بخش صنعت طی ۶ ماهه نخست سال جاری را ۱۳۶ پایه عنوان کرد و افزود: گازرسانی به مناطق صنعتی، زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری‌های جدید را فراهم می‌کند که این امر باعث رشد صنعتی استان قم و ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر می‌شود.

خوش‌لهجه با بیان اینکه مجموع شمار علمک‌های گاز استان قم ۱۸۶ هزار و ۹۳۴ پایه است، تصریح کرد: به طور کلی ۸۶ درصد علمک‌های استان قم متعلق به مناطق شهری و ۱۴ درصد نیز متعلق به مناطق روستایی است.

وی خاطرنشان کرد: ما متعهد هستیم تا با ایجاد زیرساخت‌های گازرسانی، دسترسی به این منبع ارزشمند را برای تمامی شهروندان فراهم کنیم و معتقدیم که با همکاری و همدلی مردم و مسئولان در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف انرژی، همچون دو سال اخیر به نتایج مطلوب‌تری دست یابیم.