تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808911
شناسه : 3808911
تاریخ :
انهدام باندخانوادگی قاچاق موادمخدر با کشف ۳۲۰ کیلو شیشه در اصفهان اقتصاد ایران: اصفهان_ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند قاچاقچیان مواد مخدر و کشف ۳۲۰ کیلو ماده مخدر شیشه از آنان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا هاشمی فر ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان با رصد اطلاعاتی از فعالیت یک باند ۷ نفره که به صورت خانوادگی اقدام به قاچاق و توزیع مواد مخدر به صورت گسترده در سراسر کشور می‌کردند مطلع و وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از بررسی کامل و انجام هماهنگی‌های لازم مشخص شد این باند در حال جابجایی محموله سنگین مواد مخدر از شرق کشور به استان اصفهان می‌باشند که در این خصوص یک گروه از مأموران مجرب پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در محورهای مواصلاتی ورودی به استان اصفهان مستقر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه گفت: در این خصوص ۲ سواری پژو متعلق به قاچاقچیان هنگام به ورود به استان اصفهان شناسایی و پس از اجرای طرح مهار توقیف شدند که در بررسی از خودروهای توقیفی ۳۲۰ کیلو ماده مخدر شیشه از آنها کشف و ۷ سوداگر مرگ دستگیر وبرای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سردار هاشمی فر اظهار کرد: همچنین مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان طی ۶ ماهه ابتدایی سال جاری تاکنون موفق شده ۶ هزار و ۵۰۰ کیلو انواع مخدر را کشف، ۲۸ باند قاچاقچیان افیونی را منهدم، ۱۹۵ قاچاقچی دانه درشت را دستگیر و ۶ هزار خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و تحویل مرجع قضائی دهد.

وی تاکید کرد: شعار پلیس در هفته انتظامی پلیس هوشمند مردم قانونمدار است که از مردم فهیم و شهید پرور اصفهان انتظار می‌رود با پلیس تعامل و همکاری داشته باشند و با معرفی به موقع قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر که در سطح استان فعالیت می‌کنند، فرزندان خود در انتظامی را یاری رساند تا انشاالله بتوانیم در دستگیری این افراد که ویرانگران خانواده‌ها و جوانان کشورمان هستند به موقع عمل کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از رصد اطلاعاتی شبانه روزی مجرمان و قاچاقچیان افیونی توسط پلیس خبر داد و خاطر نشان کرد: تلاش و زحمات کارکنان انتظامی در کنار مشارکت و تعامل مردمی به نتیجه مطلوب خواهد رسید و انشاالله روزی برسد که حتی یک خرده فروش مواد مخدر در سطح محلات و شهر اصفهان دیده نشود که زیبنده شهر اصفهان و مردم فهیم و با فرهنگ این استان نیز نیست.