تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3808871
شناسه : 3808871
تاریخ :
آشنایی سالمندان با سبک زندگی سالم در تهران اقتصاد ایران: سالمندان با حضور در افتتاحیه همایش «سالم پیر شویم»، با مراقبت‌های دوران سالمندی و سبک زندگی سالم آشنا شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر ژولیده، معاون شهرداری منطقه ۱۳ گفت: همایش «سالم پیر شویم» با شعار سلامت، خانواده و مردمی‌سازی سلامت، با همکاری اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۳ در سالن مجتمع کوثر برگزار شد.

وی با بیان اینکه همایش سالم پیر شویم با حضور حمیدصاحب، مدیر کل سلامت شهرداری تهران و ۳۶۰ سالمند برگزار شد، گفت: در این همایش، داشتن بدنی سالم و سرحال، اولین قدم برای زندگی سالم شمرده شد و مراقبت‌های دوران سالمندی و سبک زندگی سالم تشریح شد.

به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳، سالمندان در این همایش، از خدمات مشاوره‌ای شامل مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی و مشاوره حرکات اصلاحی ورزشی به سالمندان در قالب میزهای خدمت بهره مند شدند.

وی افزود: در این مراسم، آثار هنری دست‌ساز سالمندان به نمایش درآمد و به تمامی شرکت‌کنندگان در این مراسم هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

ژولیده، افزایش نشاط اجتماعی سالمندان، آگاهی بخشی در خصوص بیماری‌ها و افزایش مشارکت اجتماعی سالمندان را از اهداف این رویداد برشمرد.