تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808852
شناسه : 3808852
تاریخ :
البرز رتبه اول کاهش تصادفات جاده‌ای در کشور را کسب کرد اقتصاد ایران: کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: این استان در پنج ماهه نخست سال جاری رتبه نخست کاهش تلفات تصادفات برون شهری و روستایی را در سطح کشور کسب کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر با اشاره به کاهش حوادث رانندگی در پنج ماهه نخست سال جاری اظهار کرد: بر اساس آمار اعلام شده از سوی دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، این اداره‌کل طی پنج ماهه نخست سال جاری رتبه اول کشور را در کاهش تصادفات برون‌شهری و روستایی کسب کرده است.

وی مطرح کرد: بر همین اساس در این بازه زمانی در حوزه راه‌های برون شهری با ۲۵.۵ درصد کاهش و در مجموع راه‌های برون شهری و روستایی ۲۲.۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، استان البرز توانست رتبه نخست کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای را در سطح کشور به دست بیاورد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز بیان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی استان برای کسب این رتبه تلاش‌ها و اقدامات بسیار خوبی در زمینه ایمن‌سازی، بهسازی جاده‌ها و فرهنگ‌سازی در استان البرز انجام شده است.

زندی فر اذعان کرد: علیرغم حجم تردد بسیار زیاد در محورهای البرز به دلیل عبور ۱۴ استان شمالی و غربی از محورهای مواصلاتی این استان، اقداماتی از سوی ادارات و ارگان‌های مرتبط با ایمنی سفر در سطح استان صورت گرفته که منجر به کاهش آمار تلفات تصادفات جاده‌ای و کسب رتبه نخست کشوری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: امیدواریم با ادامه و گسترش این اقدامات، آمار تصادفات در استان البرز کاهش بیشتری پیدا کند و مسافران با آسایش خاطر سفرهای خود را انجام دهند.