تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3808843
شناسه : 3808843
تاریخ :
کادو به سرمربی جدید استقلال؛ تونل وحشت ۱۴ روزه اقتصاد ایران: استقلال در نیمه اول آبان با النصر، تراکتور و الهلال بازی دارد و بعد از آن هم باید به زمین فولاد برود!

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال چند روز قبل اعلام کرده بود برای سرمربیگری این تیم حتما به دنبال یک مربی بزرگ خارجی است و اولین صندلی نیمکت آبی‌ها حتما به یک خارجی سپرده خواهد شد. ولی شایعات بعدی از توافق باشگاه با فرهاد مجیدی حکایت دارند و شماره۷ معروف آبی‌ها را در آستانه بازگشت به نیمکت این تیم می‌دانند. اما مهم‌تر از اینکه چه کسی و با چه ملیتی روی نیمکت استقلال بنشیند، این است که سرمربی جدید در بدو ورودش با چه بازی‌های سخت و چه قرعه عجیب‌وغریبی روبه رو است.

استقلال بعد از پایان بازی‌های ملی مهرماه در اولین مسابقه باید با ذوب‌آهن روبه‌رو شود. این مسابقه برای روز ۲۷مهرماه برنامه‌ریزی شده و اصلا بعید نیست مانند بازی پرسپولیس و ملوان که متعلق به همین هفته هشتم بود به تعویق بیفتد. اما کار سخت استقلال دقیقا بعد از همین تاریخ آغاز می‌شود. آبی‌ها روز سه‌شنبه اول آبان‌ماه باید از النصر عربستان میزبانی کنند که به احتمال زیاد حق میزبانی هم از ایرانی‌ها گرفته خواهد شد. بعد از بازی با یاران رونالدو، استقلال پنجم آبان در خرم‌آباد با خیبر روبه‌رو می‌شود و دهم آبان هم میزبان تراکتور خواهد بود. بلافاصله بعد از این بازی بسیار سخت با تراکتور پرستاره، آبی‌ها باید به عربستان سفر کنند تا مقابل الهلال قرار بگیرند. بازی با الهلال روز ۱۴آبان برگزار می‌شود و دیدار بعدی استقلال در لیگ هم در زمین فولاد خوزستان خواهد بود! قرعه‌ای عجیب و مقطعی بسیار سخت که شاید نامزدهای خارجی نیمکت استقلال از آن خبر نداشته باشند اما فرهاد مجیدی قطعا از آن باخبر است. استقلال در نیمه اول آبان‌ماه یک تونل وحشت عجیب و غریب را در پیش دارد که شاید مجیدی ترجیح بدهد بعد از عبور سهراب از این تونل وحشت به استقلال بیاید. تازه همه اینها در صورتی است که شایعه توافق با مجیدی واقعیت داشته باشد. باید دید کدام سرمربی حاضر می‌شود در بدو ورودش به استقلال به ترتیب با النصر، خیبر، تراکتور، الهلال و فولاد بازی کند. این پیچ خطرناکی است که خیلی‌ها ترجیح می‌دهند سوار شدن به قطار استقلال را به بعد از این پیچ موکول کنند.

 

پ