تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808809
شناسه : 3808809
تاریخ :
آمار سرقت در قم ۲۳ درصد کاهش یافته است/افزایش ۳۴ درصدی رضایت مردم اقتصاد ایران: قم- فرمانده انتظامی استان قم گفت: آمار سرقت در قم طی شش ماه نخست سال جاری ۲۳ درصد کاهش یافته و استان در سال گذشته رتبه دوم کنترل جرائم را به خود اختصاص داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اولین اولویت فرماندهی انتظامی که از سوی فرمانده کل فراجا ابلاغ شده است، ترویج و انس با آموزه‌های دینی و نهج البلاغه بین کارکنان و پرسنل این نهاد است.

فرمانده انتظامی استان قم بیان کرد: بنا بر برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری، هزار نفر از عوامل فراجا و خانواده آنها حافظ قرآن خواهند شد.

وی ابراز کرد: فراجا در سال اخیر توانست رتبه نخست قرآنی نیروهای مسلح را به خود اختصاص دهد و استان قم در بین رده‌های استانی نیز حائز رتبه برتر شد.

سردار میرحیدری تصریح کرد: فراجا در صدد است تا اقداماتی را ضمن تقویت و تعالی کارکنان این ارگان و چه بسا در سطح جامعه انجام دهد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: مأموریت‌های پلیس بسیار آسیب پذیر است و برخی از آنها حتی موجب آسیب به روان، روح و جسم عوامل فراجا می‌شود و هیچ نهادی به اندازه این ارگان شدت آسیب پذیری بالایی ندارد.

وی ادامه داد: در شش ماه نخست سال جاری آمار شکایات ۴۷/۲ درصد و انتقادات ۲۶/۶ درصد کاهش یافته و میزان رضایتمندی از پلیس ۳۴ درصد افزایش پیدا کرده است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه میزان رشد رضایتمندی مردم از پلیس نشان از جلب اعتماد آنان دارد، افزود: عوامل فراجا در سامانه ۱۹۷ آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات مردم عزیز هستند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در شش ماه نخست سال جاری شاهد کاهش ۲۳ درصدی در وقوع سرقت بوده‌ایم و استان قم در سال گذشته رتبه دوم را در کنترل جرایم به خود اختصاص داده است.