تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808753
شناسه : 3808753
تاریخ :
توزیع ۸ هزار کیف و لوازم التحریر در مناطق محروم سیستان و بلوچستان اقتصاد ایران: زاهدان_ هشت هزار کیف و لوازم التحریر در مناطق محروم سیستان و بلوچستان به همت قرارگاه قدس در جنوب شرق کشور توزیع شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب شرق کشور، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم نمادین توزیع هشت هزار کیف و لوازم التحریر در مناطق محروم سیستان وبلوچستان، در جمع خبرنگاران، گفت: با حمایت نیروی زمینی سپاه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در قرارگاه قدس و مشارکت خیرین، تعداد هشت هزار عدد کیف (تولیدی کارگاه‌های این معاونت) به همراه لوازم التحریر و تعداد ۲۰ هزار بسته لوازم بهداشتی برای مدارس باارزش ریالی بالغ بر (سه ونیم میلیارد تومان) تهیه و قبل از مهرماه توزیع آن درسطح استان و به منظور استفاده بهینه زمانی دانش آموزان واجد شرایط شروع شده است.

سرهنگ علی اکبر جعفری ادامه داد: قرارگاه قدس سپاه، در کنار همه خدمات امنیتی و حمایتی فنی و مهندسی، در سالهای اخیر نگاه ویژه ای به بالا بردن سطح مقوله آموزش و کمک به افزایش فضای آموزشی استان بنابر ضرورت‌هایی آموزشی داشته که در همین راستا ساخت هزار و ۲۲۴ کلاس درس با ۴۶ هزار متر مربع فضای آموزشی توسط معاونت مردم یاری و محرومیت زدایی لین قرارگاه در نقاط مختلف سیستان وبلوچستان سلام انجام شده است.

وی ادامه داد: در کنار این خدمات، فقط برای دانش آموزان مدارس محروم وحاشیه شهرهای استان، تاکنون بالغ بر ۳۶۵ سرویس بهداشتی، ۳۴ هزار البسه دوهزار جفت کفش، پنج هزار سبد معیشتی، اجرا و توزیع شده است.

وی تاکید کرد: فعالیت‌های مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور محدود به یک بازه زمانی خاص نیست و در طول سال ادامه دارد.