تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808743
شناسه : 3808743
تاریخ :
بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه آزادراه شهید سلیمانی اقتصاد ایران: کرج- استاندار البرز و معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پروژه آزادراه شهید سلیمانی و اتصال این پروژه به آزادراه کرج - قزوین بازدید کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی استاندار البرز و خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور صبح چهارشنبه از پروژه آزادراه شهید سلیمانی و اتصال این پروژه به آزادراه کرج - قزوین بازدید کردند.

با پیگیری‌های ملی و همراهی مجموعه مسئولان مربوطه و با تغییرات مدیریتی در پروژه آزادراه شمالی کرج (شهید سلیمانی) طی یک سال و نیم گذشته پیشرفت آن از ۳۲ درصد به ٧ ۵ درصد رسیده است و طبق گفته مدیر پروژه در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

تکمیل این آزادراه به عنوان مکمل ادامه آزادراه شهید همت در البرز بیش از ۴۰ درصد بار ترافیک ورودی شهر کرج را کاهش می‌دهد. بخش نخست و میانی این آزادراه به‌طول ۷‌.۶ کیلومتر با نام بزرگراه شهید سلیمانی در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شهید افتتاح شد.