تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808669
شناسه : 3808669
تاریخ :
نمایشگاه «فرقه ها در میان ما» در ساری برگزار می شود اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نمایشگاه «فرقه ها در میان ما» به مدت یک هفته برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احسان آهنگر پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی رونمایی از پوستر نمایشگاه فرقه‌ها در میان ما» افزود: دین اسلام از زمان ظهور همیشه با جریانات مختلف مواجه بود تا بتوانند ضرباتی بر پیکره آن وارد کنند.

وی با عنوان اینکه عرصه تقابل پیچیده‌تر شد، گفت: یکی از برنامه‌ها ایجاد ادیان ساختگی برای منحرف کردن دین و بروز شبهات است، از این رو استکبار جهانی دست به هر ترفندی می‌زند تا بتواند تفکر ناب تشییع را به نابودی کشاند.

وی گفت: مازندران نیز تا حدودی محل بروز و ظهور فرقه‌های انحرافی است و نسل جوان به دلیل عدم شناخت سیاست‌های شوم دشمن گاهی در دام فرقه‌های شیطانی می‌افتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران انجام اقدامات فرهنگی و سلبی را برای مقابله با فرقه‌های نوظهور ضروری دانست و گفت: برای تبیین و آگاه سازی اقشار مردم نسبت به چیستی و ماهیت فرقه‌ها، بنا است با مشارکت دستگاه‌ها دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی، نمایشگاه فرقه‌ها در میان ما برگزار شود.

آهنگر گفت: این نمایشگاه از ۲۱ مهرماه به مدت یک هفته در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

وی اجرای نمایش و تاتار خیابانی، برنامه تلویزیونی، کارگاه‌های تخصصی با حضور اصحاب و هنر و غیره از جمله بخش‌ها است.