تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3808634
شناسه : 3808634
تاریخ :
اتحاد مرزبانان و مرزنشینان، سدی در برابر توطئه‌های دشمن اقتصاد ایران: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اتحاد مرزبانان و مرزنشینان سدی در برابر توطئه‌های دشمن است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در همایش مرزبانان و مرزنشینان اقوام مرزنشین در تهران گفت: تمام تجربه من و مرزبانان این است که اگر همراهی مرزنشینان با مرزبانان نباشد، مأموریت به درستی و خوبی اجرا نمی‌شود. مرزبان باید باشد، ولی اگر در دلش همراهی مرزنشینان نباشد، مرزبان تنهاست. این دو در کنار هم و برای هم، برای حفظ مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند. وقتی کنار هم هستند، خدمت، خدمت مقدس می‌شود.

وی افزود: مرزنشینان کردستان را هرگز فراموش نخواهیم کرد که از یک طایفه، نزدیک به ۲۶ نفر در راه نظام شهید دادند. همچنین آذربایجان غیور که دشمن و ضدانقلاب را تا آن سوی مرز تعقیب کردند، فراموش نخواهد شد.

سردار رادان ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که دشمن، چه در آن سوی مرز و چه در داخل کشور، توطئه‌هایی می‌کند و زمانی می‌تواند موفق شود که اختلاف و چنددستگی را بین ما رواج دهد. این اختلاف فقط از نظر مذهبی (شیعه و سنی) نیست؛ بلکه می‌توانند بین قومیت‌ها مانند کرد و لر، لر و فارس، و دیگر قومیت‌ها فاصله ایجاد کنند.

وی گفت: راه ناامید کردن دشمن، اتحاد و همراهی است. آن‌قدری که برای رفاقت بهانه داریم، برای لجاجت بهانه نداریم.

سردار رادان بیان کرد: ترکمن، ترک، کرد، بلوچ، فارس و دیگر قومیت‌ها همه در کنار هم و برای هم هستند. آنچه دشمن را مأیوس می‌کند، همراهی و در کنار هم بودن در یک سنگر است.