تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808591
شناسه : 3808591
تاریخ :
رسانه‌های استان در خط اول کاهش اثرات سیل مانسون قرار داشتند اقتصاد ایران: یاسوج_ مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌های استان در خط اول کاهش اثرات سیل مانسون قرار داشتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نیکروز ظهر چهارشنبه در نشست روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی افزود: در سیل مانسون به واسطه هماهنگی بین بخشی و هم افزایی شکل گرفته، به ویژه در محور رسانه‌ها از بروز خسارت جانی جلوگیری شد.

نیکروز با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در پی بروز سیل مانسون در خط اول آگاهی بخشی قرار داشتند، عنوان کرد: رصد لحظه‌ای و اطلاع رسانی از وضعیت توسط رسانه‌ها انجام شد.

نیکروز با اشاره به مدیریت‌های شکل گرفته در سیل مانسون، گفت: خوشبختانه و علیرغم وجود ۳٠ هزار عشایر در استان و ثبت بیشترین بارندگی، خسارت جانی نداشتیم.

وی افزود: بخشی از این مهم نیز به واسطه آگاهی بخشی و ارسال پیامک روزانه بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری عبور از بارندگی‌های سنگین سال ۴٠۲ را نیز از تلاش‌های شکل گرفته دانست و بیان کرد: بخش اعظمی از این مدیریت در حوزه سایت‌ها و خبرگزاری‌ها است.

نیکروز با بیان اینکه دهها عنوان برنامه برای روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار می‌شود، گفت: مانورهای متعدد را در ادارات استان خواهیم داشت.