تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3808587
شناسه : 3808587
تاریخ :
برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و قطر احتمالا در امارات اقتصاد ایران: دیدار تیم ملی فوتبال ایران و قطر که قرار بود در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شود، احتمالا در امارات برگزار خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار خواهد شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای اعلام کرد این دیدار باید در کشور ثالث برگزار شود.

احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در این مورد گفت: با توجه به شرایطی که در یکی دو هفته گذشته داشتیم، AFC تشخیص داد که این بازی در یک کشور ثالث برگزار شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این بود که بازی پیش رو مقابل قطر را به جای اینکه میزبان باشیم، میهمان باشیم و البته این موضوع منوط به قبول AFC و قطری‌ها بود.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: بحث برگزاری بازی در یک کشور دیگر هم مطرح است که پیشنهاد ما اول ازبکستان بود ولی در همان روز بازی ایران - قطر، ازبکستان هم میزبان امارات است و امکان دارد بازی ایران با قطر در کشوری دیگری مانند امارات برگزار شود.