تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808516
شناسه : 3808516
تاریخ :
موانع تولید در ۵ واحد صنعتی گرمسار رسیدگی می‌شود اقتصاد ایران: سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از رسیدگی به موانع تولید در پنج صنعتی در شهرستان گرمسار خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری صبح چهارشنبه در چهارمین جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان سمنان بیان کرد: از رفع مشکلات پنج واحد تولیدی در استان سمنان خبر داد.

وی افزود: دو شهرک صنعتی فجر و جنت آباد گرمسار از حیث مدیریت امور، زیر مجموعه سازمان همیاری‌های شهرداری هستند و در این جلسه مصوب شود تا کارگروهی بدین منظور تشکیل و برای رفع برخی از مشکلات و کمبودهای این شهرک‌ها، طی پیشنهادی به سازمان‌های ذیربط در تهران اعلام شود تا در صورت امکان مدیریت این مجموعه‌ها به شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان واگذار شده و شاهد ارتقا و بهبود امور مربوطه باشیم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: دو شرکت نیز دارای مشکلات زیست محیطی بودند که مقرر شد؛ کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک، هرچه زودتر مصوبات لازم برای رفع مشکلات این واحدها را اتخاذ کند.

اکبری بیان کرد: همچنین یک واحد تولیدی با تعدادی از بانک‌های عامل دولتی و خصوصی مشکل در بازپرداخت معوقات داشت که مهلت دو ماهه برای پرداخت دیون داده شد تا این شرکت نیز با انجام تعهدات در مهلت مقرر، بتواند نسبت به رفع توقیف حساب‌ها، برخی از اموال و حتی ممنوع الخروجی به صورت درست و تضمین شده اقدام کند.

وی افزود: مسئولان این ستاد بایستی به نحوی عمل کنند که اعتماد صاحبان صنعت و اشتغال فراهم شود و از سوی دیگر متصدیان واحدهای تولیدی و صنعتی نیز باید عملکردی اعتماد آفرین داشته باشند تا با تسهیل ضابطه مند و قانونی، مشکلات مرتفع و شاهد رشد و پیشرفت امور در این خصوص باشیم.