تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808475
شناسه : 3808475
تاریخ :
محور گردشگری چشین و سد اکباتان همدان تأمین اعتبار شد اقتصاد ایران: همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با اقدامات صورت گرفته اعتبار لازم برای محور گردشگری چشین و سد اکباتان تأمین شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای گسترش گردشگری اظهار کرد: باید همدان از بن‌بست خارج شده و گردشگری روستایی نیز گسترش پیدا کند و فضاهای بیشتری در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

وی افزود: یکی از مناطق هدف گردشگری محور گردشگری چشین و سد اکباتان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای این محور در نظر گرفته شده است، گفت: این اعتبار برای بهسازی و آسفالت این محور در نظر گرفته شده است.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: با بازگشایی صورت گرفته فضایی در نظر گرفته شده تا مردم با خودروهایی خود بتوانند در این طبیعت حضور پیدا کنند و به راحتی خودروهای خود را پارک کنند.

وی با بیان اینکه محورهای گردشگری همدان باید گسترش پیدا کند، بیان کرد: باید بتوانیم فضاهای بیشتری فراهم کنیم تا باعث گسترش گردشگری شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همدان روستاهای گردشگری زیادی دارد که باید بتوانیم با برنامه‌ریزی توسعه گردشگری را به این سمت حرکت دهیم.