تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808447
شناسه : 3808447
تاریخ :
آغاز عملیات روکش آسفالت سنگان تا شهرک درودی اقتصاد ایران: خاش_ بخشدار مرکزی خاش از آغاز عملیات روکش آسفالت سنگان تا شهرک درودی این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عیدمحمد قلندرزهی گفت: عملیات روکش آسفالت محور سنگان تا شهرک درودی و روستای خوشاب توسط اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و با همکاری اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای، فرمانداری، نمایندگان مجلس، شوراها و دهیاری شهرک درودی سنگان در حال انجام است.

وی افزود: اجرای آسفالت محور چاه سالار و روکش آسفالت حبیب آباد تا چاشهی از حوزه دشت آبخوان بخش مرکزی خاش نیز در دست اقدام هست.

وی اظهار کرد: احداث راه دشت رباط، تکمیل اسفالت راه کندزرد ترشاب، روکش آسفالت کارواندر تا نورآباد سرتلاپ و چاه سم تا ترشاب هم در دستور کار بوده و از پیشنهادات دیگر نیز احداث راه روستایی تلگزی تا کروجی است.

قلندرزهی ادامه داد: بهسازی و موج تراشی راههای روستایی بالادست اسماعیل آباد، حوزه سنگان، قاسم آباد دریحان، شهید مدرس، چاه سم، تلگزی، حوزه چاه سالار و غیره انجام شده است.

بخشدار مرکزی خاش گفت: در حال پیگیری آسفالت محور روستایی نجف آباد هستیم.

قلندرزهی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته روستا آسفالت معابر نصرت آباد بخش مرکزی خاش با حضور معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، فرماندار، معاون عمرانی و شماری از مسؤولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.