تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3808432
شناسه : 3808432
تاریخ :
قلعه‌نویی: انتظارم از بازیکنان بالاست/ بازی سختی با ازبک داریم اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که دیدار سختی برابر تیم ازبکستان داریم گفت: از بازیکنانم انتظار دارم برخلاف دیدارهای گذشته در این بازی از موقعیت‌های گل به درستی استفاده کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از ازبکستان، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در دور سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پنجشنبه نوزدهم مهر از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه بنیادکار ازبکستان به مصاف هم خواهند رفت.

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: خیلی خوشحالم که در کشور خوب ازبکستان هستم و برای کاتانچ آرزوی سلامتی دارم. فردا بازی سختی برای هر دو تیم است و در درجه اول امیدوارم تماشاگران از بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: ازبکستان تیم سخت کوشی است و با برنامه بازی می‌کند. ما هم برنامه داریم برای این بازی و در گروه سختی قرار داریم و هر دو تیم ۶ امتیازی هستند.

او ادامه داد: یکسری افکار تاکتیکی داریم و از بازیکنان انتظار دارم که از موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند نهایت استفاده را ببرند و مانند دو بازی گذشته فرصت‌ها را از دست ندهند. تیمی موفق است که وظایف تاکتیکی خود را به درستی در زمین اجرایی کند.

ادامه دارد...