تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3808425
شناسه : 3808425
تاریخ :
دومین نشست «روایت آن سوی مرزها» برگزار می‌شود اقتصاد ایران: دومین نشست دفتر هنر و ادبیات بیداری با عنوان «روایت آن‌سوی مرزها: نسل‌کشی در قرن ۲۱»، به بهانه رونمایی از کتاب «نسل‌کشی در قرن ۲۱» امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین نشست دفتر هنر و ادبیات بیداری با عنوان «روایت آن‌سوی مرزها: نسل‌کشی در قرن ۲۱»، به بهانه رونمایی از کتاب «نسل‌کشی در قرن ۲۱» نوشته حمید مولانا استاد و بنیان‌گذار رشته روابط بین‌الملل در دانشگاه امریکن واشنگتن، امروز چهارشنبه ۱۸ مهرماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این‌جلسه ابراهیم شمشیری عضو هیأت علمی دانشگاه صدا و سیما و کارشناس رسانه و ارتباطات، به‌عنوان نویسنده کتاب، مجید جاودان، دکتری امنیت بین‌الملل و امیر بی‌پروا دکتری حقوق بین‌الملل عمومی و کارشناس حقوق بین‌المللی بشردوستانه و حقوق بشر بین‌الملل به بحث و گفتگو پیرامون نسل‌کشی با محوریت مردم بوسنی و هرزگوین و فلسطین می‌پردازند.

این‌نشست عصر امروز چهارشنبه ۱۸ مهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن صفارزاده حوزه هنری برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/akhavan61/bidari در آن شرکت کنند.