تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808353
شناسه : 3808353
تاریخ :
پرداخت تسهیلات حمایت از تحقیقات و صنایع پیشرفته در استان بوشهر اقتصاد ایران: بوشهر- رییس اداره آموزش, پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهرگفت: شرکت‌های تولیدکننده محصولات پیشرفته استان بوشهر می‌توانند ازتسهیلات صندوق حمایت از تحقیقات و صنایع پیشرفته بهره مند شوند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صادقی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در جهت ارتقا سطح دانش، خلق ارزش و تقویت شرکت‌های دانش بنیان و پیشرفته در استان، صندوق حمایت از تحقیقات و صنایع پیشرفته، از شرکت‌های تولیدی دانش بنیان دارای فناوری پیشرفته و نوین که دارای شرایط لازم باشند در قالب تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیارد ریال با سود مناسب حمایت می‌نماید.

رئیس اداره آموزش, پژوهش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: شرکت‌های تولیدی دارای پروانه بهره برداری از وزارت صمت می‌توانند از تسهیلات صندوق حمایت از تحقیقات و صنایع پیشرفته با سود مناسب بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: متقاضیان جهت بهره‌مندی از این تسهیلات می‌توانند به نمایندگی این صندوق واقع در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر- اداره آموزش، پژوهش و فناوری مراجعه کنند یا جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن اعلام شده تماس بگیرند.