تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3808350
شناسه : 3808350
تاریخ :
جذاب‌ترین مرد جهان در سال ۲۰۲۴ معرفی شد اقتصاد ایران: یک مجله معتبر بریتانیایی به تازگی جذاب ترین مرد جهان در سال ۲۰۲۴ را معرفی کرده است. این افتخار بزرگ نصیب یکی از اعضای درخشان گروه BTS شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

گجت نیوز: کیم تهیونگ، مشهور به V، ستاره درخشان گروه موسیقی BTS، عنوان جذاب ترین مرد جهان در سال ۲۰۲۴ را از آن خود کرده است. این هنرمند که در سال ۱۹۹۵ متولد شده، علاوه بر موسیقی، در عرصه بازیگری نیز خوش می‌درخشد. V سال گذشته نیز به عنوان جذاب ترین مرد دنیا شناخته شده بود.

لازم به ذکر است که تیهونگ، در یک نظرسنجی جهانی که توسط یک مجله معتبر بریتانیایی برگزار شده است، موفق شده تا به این عنوان دست پیدا کند. این ستاره پرطرفدار، با کسب بیش از ۷ میلیون رأی از ۱۶۳ کشور، افراد مشهوری نظیر «Regé-Jean Page» را پشت سر گذاشته است.

کیم تهیونگ به دلیل شخصیت مهربان، شوخ‌طبع و در عین حال حساس خود، مورد علاقه طرفداران است. او با صداقت و صمیمیت با طرفداران ارتباط برقرار می‌کند و همیشه از حمایت آن‌ها قدردانی می‌کند.

کیم تهیونگ با گروه BTS به موفقیت‌های بی‌نظیری دست یافته است. آن‌ها جوایز متعددی را در سطح جهانی کسب کرده‌اند و رکوردهای مختلفی را شکسته‌اند. وی همچنین به عنوان یکی از جذاب‌ترین مردان جهان انتخاب شده است.

 

پ