تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808348
شناسه : 3808348
تاریخ :
آغاز طرح «سلام همسایه» در محلات استان قزوین اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین از آغاز طرح «سلام همسایه» در استان قزوین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام یوسف پورآرین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از صبح امروز چهارشنبه طرح استانی «سلام همسایه» با محوریت بانوان در برخی محلات استان قزوین آغاز شد.

وی افزود: این طرح با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در برخی محلات استان قزوین برگزار خواهد شد و سعی شده با برگزاری کارگاه‌های متنوعی افراد در محلات با آسیب‌های اجتماعی و نحوه مقابله با آن در اطراف خود آشنا شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین عنوان کرد: مهارت فرزندآوری، پیشگیری از اعتیاد، همسرداری، آموزش عقاید دینی، پیشگیری از آسیب‌های اخلاقی زوجین، مداخله در بحران و پیشگیری از طلاق از کارگاه‌هایی است که در این محلات برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در فاز نخست این طرح در ۶ محله قزوین برگزار خواهد شد، ادامه داد: این کارگاه‌ها در محله چوبیندر، خیابان مولوی در قزوین، دو محله در شهرک مهرگان، اقبالیه و آبیک برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام پورآرین تاکید کرد: همچنین علاوه بر این کارگاه‌ها، کارگاه‌هایی نیز با موضوع مشاوره پزشکی جمعیت و فرزندآوری، مشاوره دینی خانواده و عفاف و حجاب برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: بدون شک شاهد استمرار این طرح و آموزش‌ها در محله‌های مختلف استان قزوین خواهیم بود تا افراد بیشتری از آن بهره مند شوند.