تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3808336
شناسه : 3808336
تاریخ :
روز سختی برای نظامیان اسرائیلی در جبهه‌های شمالی و جنوبی رقم خورد اقتصاد ایران: عملیات پی در پی رزمندگان لبنانی و فلسطینی علیه نظامیان صهیونیست باعث شد رسانه‌های عبری زبان به سختی جنگ در جبهه‌های شمالی و جنوبی اذعان کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان به نبرد شدید رزمندگان لبنانی و فلسطینی با نظامیان صهیونیست اذعان کردند.

در این گزارش آمده است: روز سختی در میادین درگیری در جبهه‌های شمالی با لبنان و جنوبی با غزه برای نظامیان اسرائیلی رقم خورد.

تنها در یک مورد، مرکز پزشکی زیو واقع در صفد اشغالی اذعان کرد که طی روز گذشته ۱۸ نظامی صهیونیست که در جریان درگیری‌ها در جنوب لبنان به شدت زخمی شده بودند به این مرکز انتقال پیدا کردند.

حزب الله لبنان نیز از ۱۶ عملیات خود علیه مواضع دشمن صهیونیستی و شهرک‌های اشغالی خبر داد.

روز گذشته حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ساختار فرماندهی و کنترل نیروها اکنون بازسازی شده و قدرتمندتر از گذشته در حال فعالیت است. ما توانایی هدف قرار دادن هر نقطه‌ای در عمق سرزمین‌های اشغالی را داریم.

این بیانیه تاکید کرد: ما این توانایی را داریم که حیفا، سومین شهر بزرگ در سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات راکتی خود قرار دهیم. توحش ارتش اسرائیل علیه مردم شریف لبنان در سرتاسر کشور باعث خواهد شد حیفا و شهرهای دورتر از آن با حملات راکتی ما به سرنوشت مناطقی همچون کریات شمونا و میتولا دچار شوند.