تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3808123
شناسه : 3808123
تاریخ :
طوفان الاقصی یک اقدام آتش به اختیار خودجوش نیروهای مقاومت بود اقتصاد ایران: گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان طوفان الاقصی را یک اقدام آتش به اختیار خودجوش انقلابی از ناحیه نیروهای مقاومت دانست و گفت: این اقدام جز حوادث معجزه گونه عصر حاضر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اکنون مدت یک سال است که از عملیات طوفان الاقصی توسط جبهه مقاومت و حماس می‌گذرد و در این مدت گروه‌های مختلف جنایت‌های اسرائیل را پاسخ دادند که یکی از آنها جمهوری اسلامی ایران است که در دو نوبت به صورت رسمی موجی از عملیات موشک‌های بالستیک را علیه اشغالگران صهیونیست به راه انداخت.

به همین منظور خبرگزاری مهر نشستی با عنوان بررسی دستاوردهای یک ساله عملیات طوفان الاقصی برگزار کرد.

هر کجایی که منافع استکبار در میان باشد به هیچ خواسته بین المللی پایبند نیست

در این نشست حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم مظلوم غزه و فلسطین با ایستادگی که داشتند باطن خبیث جبهه استکبار را به دنیا نشان دادند.

وی افزود: طوفان الاقصی یکی از بزرگترین خدماتی که به بشریت ارائه داد همین بی آبرو کردن جبهه استکبار بود که مجبور شد همه دروغ‌های خود در دفاع از دموکراسی، حقوق بشر و غیره را زیر پا گذارد و علنی کند که این حرف‌ها و این شعارها چیزی جز دروغ نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه هر کجایی که منافع استکبار در میان باشد آن‌ها به هیچ قانون و خواسته بین المللی پایبند نیستند، گفت: آنها حتی به خواسته‌های مردم و نخبگان خود هم توجه نمی‌کنند.

طوفان الاقصی یک اقدام آتش به اختیار خودجوش نیروهای مقاومت بود

طوفان الاقصی جز حوادث معجزه گونه عصر حاضر است

وی یادآور شد: طی یک سال گذشته قیام‌هایی از سوی اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف کشورهای غربی از آمریکا تا کشورهای مهم اروپایی برپا شد که با سرکوب شدید دنیای غرب و جبهه استکبار مواجه شد.

گرزین طوفان الاقصی را یک اقدام آتش به اختیار خودجوش انقلابی از ناحیه نیروهای مقاومت دانست و اظهار کرد: اگر چه برخی‌ها به دنبال از بین بردن این اقدام بودند اما با تأیید مقام معظم رهبری دستاوردهای عجیبی در پی داشت و جز حوادث معجزه گونه در زمانه ما محسوب می‌شود.

اسرائیل ادعا می‌کرد قوی‌ترین سیستم‌های امنیتی و نظامی دنیا را در اختیار دارد اما ضربات جبران ناپذیری بر پیکره نظامی و امنیتی این رژیم وارد شد و تنها بی آبرویی را برای آن در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه فلسطین در افکار عمومی داشت آرام آرام به فراموشی سپرده می‌شد، افزود: دشمن با انواع و اقسام ترفندها، حیله‌ها سعی داشت تا این ملت در سکوت خبری مضمحل شوند و از بین بروند اما عملیات طوفان الاقصی تمام هژمونی غرب را بر هم زد و امروز فلسطین به مسئله اول دنیا تبدیل شد.

قرار بود در هژمونی غرب تنها اراده استکبار حاکم باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: می‌توان به طور قطع گفت هژمونی که غرب طراحی کرد نقشه کلانی برای دنیا بود که طوفان الاقصی به طور کامل آن را از بین برد و دیگر تحت هیچ شرایطی امید به بازگشت هژمونی وجود ندارد. دنیای غرب سعی داشت جهان عرب و کشورهای منطقه را مطیع خود کند و همه را به این نقطه رساند که قبول کنند مطیع دستورات آمریکا و اسرائیل شوند و قرار بود ما شاهد یک دنیای جدیدی باشیم که در این دنیا فقط اراده استکباری حاکم است.

وی با بیان اینکه منافع دنیای غرب تنها در جایی تأمین می‌شود که دیگر جبهه مقاومت وجود نخواهد داشت، یادآور شد: یکی از بزرگ‌ترین خدمات طوفان الاقصی به جبهه مقاومت این بود که آن را زنده کرد و تمام خواب‌های آشفته دشمنان نقشه بر آب شد.

ضربه پذیری امنیتی صهیونیست‌ها توسط نیروهای مقاومت کاملاً آنها را بی اعتبار کرد

گرزین اظهار کرد: اسرائیل ادعا می‌کرد قوی‌ترین سیستم‌های امنیتی و نظامی دنیا را در اختیار دارد اما همه ما شاهدیم که ضربات جبران ناپذیری بر پیکره نظامی و امنیتی این رژیم وارد شد که تنها بی آبرویی و بی اعتبار شدن را برای آن در پی داشت.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت طی دو ساعت تا عمق هفت کیلومتری آنها نفوذ و فرماندهان ارشد یگان‌های امنیتی را دستگیر کردند و این ضربه پذیری امنیتی کاملاً رژیم صهیونیستی را بی اعتبار کرد.

عملیات رزمندگان حماس منطبق با قوانین است

طوفان الاقصی یک اقدام آتش به اختیار خودجوش نیروهای مقاومت بود

در ادامه حمیدرضا بهمنی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از طوفان الاقصی در واقع می‌توان عملیاتی به عنوان شعله ور شدن آتش خشم و انتقام مسلمانان مظلوم فلسطین به ویژه ساکنان نوار غزه از جنایات بیش از ۷۰ ساله رژیم صهیونیستی نام برد.

قرآن کریم به امت‌ها و ملت‌هایی که تحت ستم و مورد ظلم و تجاوز بیگانگان قرار می‌گیرند اذن دفاع داده است

وی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی شکست آشکاری برای رژیم صهیونیستی در ابعاد اطلاعاتی، عملیاتی و نظامی بود، افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری در روز جمعه نصر فرمودند عملیات رزمندگان حماس در قالب طوفان الاقصی مثل همه عملیات‌هایی که حزب الله لبنان، جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در قالب وعده صادق یک و دو انجام داد هم قانونی و هم منطبق با قوانینی است که خود غربی‌ها وضع کردند و از پشتوانه شرعی و مشروعیت برخوردار است.

فعال سیاسی گفت: همان گونه که خدای متعال در قرآن کریم می‌فرماید «أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیر» ٌ به امت‌ها و ملت‌هایی که تحت ستم و مورد ظلم و تجاوز بیگانگان قرار می‌گیرند اذن دفاع داده است.

عملیات موشکی و نظامی علیه مواضع صهیونیست‌ها نشان از مقاومت فلسطین و غزه دارد

وی با اشاره به اینکه امروز شاهدیم که به فضل الهی جبهه مقاومت و جریان حماس در غزه همچنان زنده است، افزود: اکنون صهیونیست‌ها مدت یک سال است سعی دارند حماس را از بین ببرند اما آنها با عملیات موشکی و نظامی که بر علیه مواضع صهیونیست‌ها به ویژه حمله موشکی به پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی انجام دادند این پیام بسیار صریح و قاطعی به رژیم غاصب صهیونیستی دادند که مقاومت در فلسطین و نوار غزه همچنان پابرجا است.